رونمایی سامانه بانک اطلاعات اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ی گلستان

کدخبر:۵۱۱۶۸

آیین رونمایی از سامانه بانک اطلاعات اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ی گلستان با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمع محدودی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ی گلستان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ظهر امروز دوشنبه ۶ اردیبشهت ماه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

البرز گلستان گروه فرهنگ/در ابتدای مراسم عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن اشاره به اینکه همواره دغدغه ی داشتن یک بانک اطلاعات کامل از جامعه ی فرهنگ، هنر، رسانه و اهالی قرآنی استان از دیر باز وجود داشته است، گفت: بسیار خرسندیم که بالاخره زیر ساخت های لازم برای احصا اطلاعات جامعه ی هدفمان پدید آمده و می توانیم با تکمیل این بانک، خدمات مطلوب تری را به آن ها ارائه کنیم.

وی ضمن تشریح ویژگی های سامانه بانک اطلاعات، گفت: در ادامه ی مسیر به دنبال آن هستیم از این به بعد بخشی از خدمات به جامعه ی هدفمان را منوط به عضویت افراد در بانک لحاظ کنیم تا خدمات به جامعه ی واقعی دارای رزومه و شناسایی شده تعلق بگیرد.

کشمیری در پایان ضمن دعوت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ی استان نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات در سامانه و تاکید بر اینکه افراد پس از ثبت نام در نگهداری کد رهگیری خود دقت نمایند، گفت: جامعه ی بزرگ حقیقی فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی می توانند با مراجعه به نشانی https://golestan.farhang.gov.ir/fa/databasefarhang نسبت به ثبت نام و تکمیل مشخصات فردی خود در بانک اطلاعات اقدام کنند.

یادآوری می شود در بخشی از این مراسم، برخی از مدعوین ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی بانک اطلاعات، پیشنهادهایی برای ارتقاء کیفیت بانک ارائه کردند.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۸:۲۵ ب.ظ

دیدگاه