طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان:کمیته اطلاع رسانی باید آخرین اخبار فعالیتهای پیرامون مسأله انتخابات رابه اطلاع عموم برساند

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری البرز گلستان سومین جلسه ستاد انتخابات استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان برگزار شد.

“علی اصغر طهماسبی” در این جلسه گفت: همه اعضای ستاد انتخابات استان باید اطلاعات کامل و جامعی از قوانین و دستورالعمل های انتخابات کشور داشته باشند.

وی با تأکید بر آموزش عوامل انتخابات استان، اظهار کرد: در راستای توجیه و آگاهی بخشی پیرامون مسأله انتخابات برگزاری جلساتی با ائمه جمعه شهرستانها را در دستور کار داریم و پیش از این نیز جلساتی با حضور در شهرستانها، با این عزیزان برگزار کرده ایم و نقطه تنظرات خود را در آن جلسات به سمع و نظر ائمه محترم جمعه استان رسانده ایم.

رئیس ستاد انتخابات استان پیرامون اطلاع رسانی فعالیتهای انجام شده، گفت: تمامی کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان باید آخرین اخبار فعالیتهای خود را پیرامون مسأله انتخابات به کمیته اطلاع رسانی انتقال دهند تا از این طریق به اطلاع عموم برسد.

وی با تأکید بر اهمیت موضوعی جلسات ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: برگزاری دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مهمترین مأموریت پیش روی وزارت کشور و به تبع آن استانداریها و فرمانداریها در سال جاری است، از اینرو جلسات ستاد انتخابات استان مهمترین جلسه استانی خواهد بود و اعضای ستاد و مسئولان کمیته ها باید شخصاً در این جلسات حضور یابند.

طهماسبی در پایان گفت: این جلسات فرصت بسیار مناسبی است برای طرح مشکلات ، کمبودها و بیان نقطه نظرات اعضای ستاد انتخابات استان است و تأکید می کنم الان زمان رفع اشکال است و هر چه که به زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر شویم، چنانچه در خصوص رفع کاستی ها اقدام بایسته ای صورت نگیرد، قطعاً دچار مشکل خواهیم شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۳ ب.ظ

دیدگاه