باکسب رتبه برتر کشوری، دکترسید اسماعیل هاشمی،مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران ازسوی وزیر امور اقتصادی و دارایی تقدیرشد

کدخبر:۵۰۹۹۷
البرز گلستان گروه اقتصاد/براساس ارزیابی های صورت گرفته از جانب وزارت اموراقتصادی و دارایی درتحقق اهداف و ماموریت های وزارت متبوع ، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران در شاخص “مولدسازی و فروش اموال مازاد دولت در سال ۱۳۹۹”

با درنظر گرفتن شاخصهای (تعداد املاک ،مساحت املاک و ارزش املاک) موفق به کسب رتبه اول کشور شد و دکترسید اسماعیل هاشمی مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران  از جانب دکتر دژپسند مقام عالی وزارت مورد تقدیر قرارگرفت.

لازم به ذکر است بر اسا بند (د) تبصره ۱۲ قانون بودجه در بحث مولدسازی و فروش اموال مازاد قوه مجریه ،اداره کل اموراقتصادی و دارایی مازندران به تنهایی توانسته است ۱۰ درصد ازارزش کل را به خود اختصاص داده است.

 متن تقدیر نامه:

جناب آقای سید اسماعیل هاشمی

مدیرکل محترم امور اقتصادی و دارایی استان مازندران

با سلام                          

پیشرفت و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در گرو همت و تلاش نیروهای متعهد و کارآمدی است که در مسیر بالندگی کشورازهیچ تلاشی فروگذار نمیکنند، سال ۱۳۹۹ با همه فراز و نشیب های آن سالی پربار برای وزارت امور اقتصادی و دارایی بود، بی شک توفیقات حاصل شده در دستیابی به اهداف برنامه های ترسیم شده درسال یاد شده مرهون تلاش،جدیت و پشتکارهمه همکاران این وزارتخانه بوده است.

نظر به اینکه اداره کل امور اقتصادی و دارایی آن استان در تحقق اهداف برنامه ( شناسایی و فروش اموال مازاد) در سال ۱۳۹۹ موفق به کسب عنوان برتر شده است، بدین وسیله از زحمات جنابعالی و همکاران ارجمندتان تقدیر می‌شود. امید است همواره در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند باشید.

فرهاد دژپسند

وزیر امور اقتصادی و دارایی

/انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۳ ق.ظ

دیدگاه