فائزه عبدالهی عضو جدیدشورای شهر گرگان : شورا زمانی به جایگاه واقعی خود می‌رسد که از تجربه افراد توانمند و فرهیخته شهر استفاده بهینه کند

به گزارش گروه خبر پایگاه اطلاع رسانی البرز گلستان بعد از گذشت یک هفته و در یکصد و نود و یکمین جلسه علنی شورای شهرگرگان مراسم تودیع و معارفه عضو جایگزین با حضور شهروندان و جمعی از مسئولان و استادان دانشگاه برگزار و فائزه عبداللهی وارد شورای شهر شد. عبدالهی پیش از این مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان بود. وی در انتخابات ۲۴ خرداد سال ۹۲ شورای شهر گرگان به عنوان نفر پانزدهم انتخاب شد.

شورای شهر گرگان ۱۳ عضو دارد. با توجه به اینکه علیرضا پزشپکور بعد از استعفای عبالرضا چراغعلی جایگزین او  شد، حالا نوبت به عبداللهی رسید که وارد پارلمان محلی شهر شود. او در دوره قبلی نیز در شورای شهر گرگان حضور داشت و حال در کنار زهرا نورا دومین عضو خانم  این شورامحسوب می‌شود.

در ابتدای این جلسه سخنگوی شورای شهر گرگان با تشکر و قدردانی از زحمات ۲۱ ماهه نبی الله هزار جریبی گفت: حضور ایشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک فرصت برای خدمت‌رسانی به شهروندان محسوب می‌شود چرا که او تمام تلاش خود  را برای پویایی شهر گرگان انجام داده است.

ناصر گرزین ادامه داد: خانم عبداللهی تجربه‌های خوبی در پیکره شورایی دارد و با حضور ایشان شاهد اتفاقات خوبی در شورای شهر خواهیم بود شورای چهارم به دنبال ایجاد تحولات در خور شأن شهر گرگان است واین مورد را در عمل ثابت کردیم. و امیدوارم پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان پایان یک دور خوب و سازنده برای شهر گرگان باشد.

در ادامه شهردار گرگان با حضور نداشتن هزارجریبی در شورای گفت: فکر و اندیشه ایشان مددرسان عمران و خدمات‌رسانی در شورای شهر بود و امیدوارم با انتخاب در مجلس شورای اسلامی بتواند دوباره به مردم خدمت کند.

حسین صادقلو ادامه داد: در اندیشه خانم عبداللهی نیز چیزی جز عمران و خدمت رسانی به شهروندان وجود ندارد امیدوارم ایشان نیز بتوانند خدمت باقی مانده هزارجریبی را با موفقیت ادامه دهند. چرا که وظیفه ما چیزی جز خدمت رسانی به شهروندان نیست. آرزو دارم در کنار هم گرگان تبدیل به شهر بهترین‌ها شود.

پس از این سخنان، مراسم تحلیف خانم عبداللهی برگزار شد. وی با تقدیر ازدکتر صادقلو استاندار گلستان که زمینه خدمت او را در پست مدیرکل امور بانوان و خانواده فراهم کرد و با ابراز خرسندی از حضور مجدد در شورای شهر گرگان گفت: از این که برای سومین دوره متوالی منتخب مردم شدم بسیار خرسندم. آن چه مرا واداشت تا این مسؤلیت خطیر را به عهده بگیرم تعهدی بود که به مردم شریف گرگان داشتم و اکنون با تجربه‌ای ۱۰ ساله در شورا می‌خواهم از فرصت به دست آمده برای خدمت‌رسانی استفاده کنم.

عبداللهی با بیان این که بهره‌گیری از افراد توانمند و فرهیخته در شورا ضروری است گفت:  شورا زمانی به جایگاه واقعی خود می‌رسد که از تجربه افراد توانمند و فرهیخته شهر استفاده بهینه کند. بینش اصلی من ترجیح منافع و مصالح شهروندان در تمام ابعاد کاری است و امیدوارم با کمک همه دوستان بیش از بیش بتوانیم به شهروندان گرگانی خدمت کنیم.

ابراهیم جرجانی عضو دیگر شورای شهر گرگان نیز در این مراسم گفت: شورای شهر گرگان به سمتی پیش می‌رود که منافع مردم را در برمی گیرد و اگر شاهد اختلاف سلیقه‌ای هم هستیم برای این است که به بهترین‌ها برسیم و شرایط خوبی را برای شهر رقم بزنیم.

مراسم تحلیف فائزه عبداللهی به عنوان نماینده مردم شهر گرگان در شورا ی اسلامی روز شنبه مورخ ۳۰/۳/۹۴  در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر( آفتاب ۲۴)برگزار  گردید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲ ب.ظ

دیدگاه