وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:روحیه جهادی لازمه خدمت رسانی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در بنیاد است

کدخبر:۵۰۷۳۹
روحیه جهادی لازمه خدمت در بنیاد است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: روحیه جهادی لازمه خدمت رسانی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و همچنین کار در بنیاد است.

به گزارش البرز گلستان گروه ایثارگران به نقل از ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در اولین جلسه شورای معاونین بنیاد استان در سال جدید با تاکید بر توجه به عبادت‌های خالصانه در ماه مبارک رمضان گفت: خدمت به جامعه ایثارگری عین عبادت است و در ماه رمضان عبادت و توفیقی مضاعف محسوب می شود.
وی افزود: باید از تمامی ظرفیت‌ دستگاه‌های اجرایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌رسانی حداکثری به جامعه ایثارگری بهره برد.
مدیرکل بنیاد گلستان در خصوص ساماندهی و خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری استان علی‌الخصوص در دور چهارم پاندمی کرونا گفت: پیگیری و خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری به‌صورت مداوم و منظم در دستور کار قرار داشته و بنیاد تا نابودی کامل این ویروس با جامعه ایثارگری خواهد ماند.
وی افزود: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر نماد صبر و استقامت هستند و عزم ملی به وجود آمده در مقابله با ویروس کرونا و همبستگی مردم متأثر از این عزیزان است.
وزیری با توجه به شیوع ویروس کرونا از تمامی معاونت‌های خواست تا همچنان به‌صورت غیرحضوری از وضعیت سلامت خانواده‌ها باخبر شده و پیگیر مشکلات این عزیزان باشند.
وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد در تحقق بیانات مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» آموزش صحیح جامعه ایثارگری در راستای ایجاد اشتغال و ترغیب این عزیزان در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌زایی و زدایش تمامی موانع است.
مدیرکل بنیاد ادامه داد: در سال جدید و با اجرای برنامه‌های کمی و کیفی و همچنین طراحی و ارائه راهکارها بر اساس نقشه راه مدون، یقیناً می‌توانیم در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، دولت تدبیر و امید و نگاه ویژه معاون رئیس‌جمهور و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد با محوریت گفتمان سازی در تحقق اهداف و سیاست‌های بنیاد گام برداریم.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵۰ ق.ظ

دیدگاه