حجت الاسلام سلیمانی فردمدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان: باید تلاش کنیم که موقوفات را به یک ساختار اطمینان بخش برسانیم

کدخبر:۵۰۴۸۵

به گزارش خبرنگار البرز گلستان/ مدیرکل اوقاف گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سنوات اخیر با یک شعار اقتصادی سال را آغاز کردند و امیدواریم بتوانیم در مسیر تحقق شعار سال بیش از گذشته مجاهدت کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: باید تلاش کنیم که موقوفات را به یک ساختار اطمینان بخش برسانیم و قطعا تحقق شعار سال به معنای آن است که توانستیم در مسیر کارآفرینی و توزیع ثرورت گام برداریم.

حجت الاسلام سلیمانی فرد تصریح کرد : امیدواریم با یک خرد جمعی و عزم جهادی و توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) بتوانیم کارهای بهتر از سنوات گذشته در مجموعه اوقاف اجرا کنیم.

وی  ابراز داشت: مجموعه اوقاف و امور خیریه در استان و سازمان با جوانمردی و پیگیری همکاران و خیران اقدامات خوبی را اجرا کرده است، از مجموع ۱۴۰ طرحی که در شورای عالی اوقاف به تصویب رسیده است بیش از ۲۰ طرح شامل ۱۵  درصد از طرح ها مربوط به استان گلستان است.

مدیرکل اوقاف گلستان گفت: استان گلستان دارای ظرفیت های زیادی از نظر نیروی انسانی کارآمد، نیروهای تحصیل کرده و نخبگان کارآفرین و اقوام مختلف است  و استان گلستان با حضور اقوام به نگارستان ایران معروف است و می توانیم از این ظرفیت در راستای جهش توسعه استان و ایران اسلامی استفاده شود.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱:۴۰ ب.ظ

دیدگاه