- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رییس اداره رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبرداد:اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزاری انتخابات الکترونیکی هیات مدیره وبازرسان خانه مطبوعات ورسانه های استان+ جدول زمانبندی

کدخبر:۵۰۳۹۸

رییس اداره رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان در نخستین روز اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

البرز گلستان گروه فرهنگ و ادب/به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حسن دیلم ضمن آرزوی سالی پر رونق و توسعه برای جامعه ی رسانه ای استان گلستان، گفت: جلسه ی مجمع عمومی عادی – فوق العاده خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان به صورت الکترونیکی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

دیلم با اشاره به اینکه انتخاب هیات مدیره برای ۳ سال و انتخاب بازرسان به مدت یک سال، دستور این جلسه است، افزود: از کلیه واجدین شرایط درخواست می شود نسبت به تکمیل مدارک و ثبت نام در سایت خانه مطبوعات به نشانی khanehmatbooat.ir حداکثر تا مورخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی بوده و دریافت کدکاربری و رمز عبور ضروری است، ادامه داد: متقاضیان نامزدی برای هیات مدیره می توانند حداکثر تا تاریخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ نامزدی خود را از طریق سایت khanehmatbooat.ir اعلام کنند.

رییس اداره رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: از آنجا که شناسه عضویت برای شرکت در انتخابات، کدکاربری و رمز عبور است. مسئولیت حفظ و نگهداری آن به عهده عضو است.

در پایان دیلم جدول زمانبندی برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره خانه وبازرسان مطبوعات و رسانه های استان گلستان را به شرح ذیل اعلام کرد:

 

موضوع آخرین مهلت قانونی
امکان ثبت درخواست نامزدی در هیات مدیره ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰
بررسی شرایط نامزدها و اعلام قبولی یا رد صلاحیت به خودشان (دلایل) ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰
رسیدگی به اعتراضات نامزدها توسط ستاد مرکزی ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۰
امکان انصراف الکترونیکی نامزدها ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰
اعلام نهایی اسامی نامزدها ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰
قطع موقت عضوگیری خانه مطبوعات ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰
تعیین تکلیف تمامی درخواست های عضویت ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۰
انتشار اسامی واجدان شرایط رای دهی ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۰
برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان و اعلام نتایج ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

/ انتهای پیام

0 [1]
0 [1]