دکتر سمنانی رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان گرگان : وزارت بهداشت و درمان از دولت تدبیر و امید توانسته اعتبارات خوبی گرفته /دانشگاه هرجا گیرکردازخیرین سلامت کمک بگیرد

به گزار ش گروه بهداشت و خیرین سلامت پایگاه خبری البرز گلستان جلسه هئیت مدیر ه مجمع خیرین سلامت استان گلستان امروز با حضور حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت مرکز استان و مشاور استاندارو رئیس مجمع خیرین سلامت و دکتر ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت و دکتر امین روان رئیس هیئت مدیره خیرین سلامت ودکتر سمنانی رئیس مجمع  خیرین شهرستان گرگان و اعضای هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت گلستان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار گردید.

دکتر سمنانی رئیس مجمع خیرین سلامت گرگان همچنین در این نشست ضمن بیان این نکته که سلامتی اولین نیاز و خواسته و آرزوی هر انسانی است و دغدغه هر دولتی این است که جامعه سالم داشته باشد بیان داشت : دولت به تنهایی نمی تواند در تامین سلامت نقش داشته باشد و وزارت بهداشت و درمان با همکاری خیرین سلامت باید دست به دست هم بدهند و کا را پیش ببرند.

وی همچنین بیان داشت : خیرین سلامت پیشقدم شوند و دراین کار با توجه به الویت بندی کار کنند .

دکتر سمنانی سپس در باره بحث اولویت بندی و نیاز سنجی در پروژه ها خیرین بیان داشت : دربحث اولویت بندی و نیاز سنجی بهترین گروه که می تواند اولویت بندی را انجام بدهد هئیت رئیسه دانشگاه می باشد ولی باید نیت خیرین سلامت نیز لحاظ شود .

وی ادامه داد: دانشگاه نباید از رسالت خود خارج شود و هر جا گیر کرد از خیرین سلامت کمک بگیرد.و وزارت بهداشت و درمان از دولت تدبیر و امید توانسته اعتبارات خوبی بگیرید.

وی ضمن انتقاد از نامگذاری بناهای که بنام خیرین است و بعد از مدتی  تابلو های آنان جابجا می شود بیان داشت : مصوب شود اگر خیری اسمش در جائی ثبت شد خلاف قانون اعلام شود و تبعات قانونی داشته باشد که اسم و ومکانش عوض شود .مانند بخش هاشمی بیمارستان ۵آذر.

رئیس مجمع خیرین شهرستان گرگان سپس افزود : در اولویت بندی دنبال تجهیزات نباشید بخاط اینکه تجهیزات بعد از مدتی مستهلک می گردد و کار خیر باید ابنا و ساختمان باشد که ماندگاری بیشتر داشته باشد..

دکتر سمنانی در خاتمه ضمن توجه دادن خیرین سلامت به بحث رفع نیازمندیهای بخش بهداشت بیان نمود: نیاز های معیشتی نیز برای بیمارانی که هفته اتی سه روز دربیمارستان دیالیز می شوند تامین معیشت آنان نیز مکی مشکل می باشد که اگر خیرین در این امر نیز لحاظ کنند بسیار خوب است .

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶ ب.ظ

دیدگاه