- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکترریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان :خیرین سلامت جنس مطالبات مردم را حس می کنند و این مطالبات را باید گره بزنند به کارهای وزارت بهداشت و درمان

به گزار ش گروه بهداشت و خیرین سلامت پایگاه خبری البرز گلستان جلسه هئیت مدیر ه مجمع خیرین سلامت استان گلستان امروز با حضور حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت مرکز استان و مشاور استاندارو رئیس مجمع خیرین سلامت و دکتر ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت و دکتر امین روان رئیس هیئت مدیره خیرین سلامت ودکتر سمنانی رئیس مجمع  خیرین شهرستان گرگان و اعضای هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت گلستان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار گردید.

در این جلسه دکتر ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشگی گلستان ضمن تقدیر از عملکرد مجمع خیرین سلامت استان بیان داشت : ارزش افزوده حضور خیرین سلامت و کمک های آنان زائد الوصف می باشد و تمام مطالبات را در بهترین شرایط مدیریت می کنید.

وی سپس افزود : یکی از شرایط حداقلی در وزارت بهداشت و درمان این می باشد که می تواند بخشی از مشکلات را مردم حل کنند. و ما به این تجربهای مثبت خیرین سلامت نیازمندیم .

رئیس داشنگاه علوم پزشکی گلستان سپس اظهار نمود: کلنگ زدن پروژ های جدید در دستور کار نیست و در سال ۹۴ تمامی پروژهها قدیمی تمام می شود وطرحی در زمین نمی ماند.

وی همچنین ادامه داد:شما خیرین سلامت جنس مطالبات مردم را حس می کنید و این مطالبات را باید گره بزنیم به کارهای وزارت بهداشت و درمان .

دکتر ریاحی در زمینه بحث تخت های شیمی درمانی در گلستان بیان داشت :ما ۲۰تخت در بیمارستان ۵آذر گرگان و چند تخت نیز در گنبد در طرح تحول سلامت در راستای بحث شیمی درمانی شروع کردیم .و نیاز مردم به بحث شیمی درمانی در سال آینده بسیار افزاینده است .ولذا نیاز ما به ظرفیت خیرین سلامت خیلی زیاد است . وی همچنین در باره تخت های بیماران روانی در استان گلستان افزود : از ۳۰۰تخت بیمارستان ۵آذر تعداد۶۰تخت به بیماران روانی اختصاص دارد.

رئیس داشنگاه علوم پزشکی در خاتمه  در باره پروژه های خیرین سلامت در سطح استان گفت : ما پروژه ها را با کمک خیرین سلامت طبقه بندی می کنیم ضمن اینکه حضور شما خیرین سلامت در بخش آموزش عالی به ما قوت می دهد .

 

IMG_8147 [1]IMG_8149 [2]

+1 [3]
0 [3]