آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان :خدا را شکر کنید که با آمدن دولت تدبیر و امید شرایط خوبی و مناسبی را برای کشور داریم

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری البرز گلستان همایش دومین سالروز ۲۴ خرداد و ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی درامروز عصر طی مراسمی با حضور حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان دکتر صادقلو استاندار گلستان معاونین استاندار مدیران کل فرمانداران و نیروهای ستاد دکتر روحانی در انتخابات و جمعی از جوانان و علمای اهل تشیع و تسنن در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار گردید.

دراین همایش حضرت آیت الله نورمفیدی ابتدا ضمن بیان سپاس و شکر از خدواند برای شرایطی که برای کشور بوجود آمده بیان داشت : من از ۱۰سال قبل گفتم احساس خطر می کنم از شرایطی که دارد بوجود می آید و حال از زبان مسولان ودست اندر کاران می شنوم .

وی در ادامه افزود : خدا را شکر کنید که با آمدن دولت تدبیر و امید شرایط خوبی و مناسبی را برای کشور داریم .

هم شکر کنیم و هم دعا کنید و شرایط سخت است و این دولت بتواند مشکلات را با سرانگشت تدبیر حل کند .

نماینده ولی فقیه در گلستان سپس با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلش شورای اسلامی بیان داشت : مهمترین تصمیم تصمیم انتخاب می باشد تصمییم شما ها می باشد که می تواند شرایط کشور را به خوبی رقم بزند و انتخاب مردم می تواند شرایط را نا مساعدی بوجود بیاورد.

وی سپس در باره شرح صدر اظهار نمود: یکی از شرایط بسیار مهم حاکمیت و مدیریت شرح صدر است اگر حاکمیتی گرفتار ذیق صدر شود باعث بوجود آوردن پله های سقوط می شود .اعتدال از شرح صدر ناشی می شود.واین سعه صدر را در این حکومت و دولت مشاهده می کنیم وتدبیر وعقلانیت از مسائل بسیار مهم است و این موضوع را به نحو مطلوب در دولت روحانی و اعضای کابینه می بینیم .

وی در ادامه افزود : ما چه در مذاکرات موفق بشویم یا نشویم  خود را برای تمامی شرایط آماده کردیم ووبرای خود برنامه داریم .

وی همچنین اظهار نمود: اینکه همه گروهها و سلیقه ها احساس کنند جایگاهی دارند آنهایی که به فکر خدمت و پیشرفت ودلسوزی  برای این نظام هستند . واین احساس به انسان امید می دهد  این شرایط الان ما داریم و انصافا در گذشته نبود .

آیت الله نورمفیدی  در خاتمه بیان نمود: انشاالله برای مسئولین کشوری و استاندار و معاونین دعا می کنیم هر کدام در جایگاه خود در رفع مشکلات از پیش پای این ملت بردارند  خداوند توفیق بیشتری بدهد.

IMG_8126IMG_8128

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۷ ب.ظ

دیدگاه