- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دیداری باجانباز سرافراز ۵۰ درصد دفاع مقدس کاظم کیاء ازسوی بازرسی اداره صمت ودبیرستان شاهدپسرانه شهرستان کردکوی

کدخبر:۴۹۷۹۲

سلامتی و امنیت  امروزنظام جمهوری اسلامی مرهون فداکاری عزیران جانباز می باشد

البرز گلستان/به مناسبت میلاد با سعاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانبار مدیریت و اعضای انجمن و معاونین دبیرستان شاهد پسرانه به اتفاق میاندره مسئول بازرسی اداره صمت شهرستان کردکوی دیداری با جانباز سرافراز ۵۰ درصد کاظم کیا انجام شد.

در این دیدار مصدق مدیر دبیرستان ضمن برشمردن صفات جانبازان و ارزش اجتماعی و معنوی آنان در جامعه از زحمات این جانباز عزیز در راستای حمایت از دبیرستان شاهد شهرستان تقدیر کردو اظهار کرد: مدرسه شاهد محل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و برکت این مدارس از حضور این حضور این عزیزان می باشد.

همچنین در ادامه میاندره ضمن تقدیر از این جانباز فداکار اظهار کرد: سلامتی و امنیت  امروزنظام جمهوری اسلامی مرهون فداکاری این عزیران جانباز می باشد و جانبازان و خانواده های آنان بواسطه تلاش و زحمتی که در راه حفظ این عزیزان می کشند جدا از اجر معنوی شایسته هر گونه ارائه خدمات از سوی مسئولین به این عزیزان می باشند.

همچنین افتخاری مدیر گروه خبر البرز گلستان و رئیس انجمن اولیا و مربیان دیرستان  جانبازان را ذخیره های این نظام نامید که با اهدا قسمتی از وجودشان در راه حفظ نظام زحمت کشیدن و اظهار کرد:هیچگاه دردها و لحظات سخت جانبازان برای مردم و مسئولان قابل درک نیست اما همه باید تلاش کنیم تا این عزیزان را تکریم کرده و حرمت آنان را حفظ کنیم.

در خاتمه به رسم یاد بود از این جانباز سرافراز و همسر فداکارش از طرف جمع حاضر تقدیر و تشکر شد/ انتهای پیام

 

0 [1]
0 [1]