فرمانده انتظامی گلستان ازآمادگی کامل پلیس استان برای اجرای طرح نوروزی خبرداد

کدخبر:۴۹۶۲۶
آمادگی کامل پلیس گلستان برای اجرای طرح نوروزی/ اعمال قانون ناقضان محدودیت های کرونایی

البرز گلستان /سردار “سعید دادگر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک پیشاپیش سال نو، اظهار داشت: نیروی انتظامی افتخار دارد که با الهام از آموزه های مکتبی و دینی و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در راستای تامین نظم و امنیت و نیل به پلیس در تراز جمهوری اسلای شبانه روز تلاش می کند.
وی با اشاره به شعار نوروزی پلیس “امنیت و سلامت، نشاط بهاری”، گفت: بخش اول این شعار مربوط به دو نعمت بزرگ الهی می باشد که ناجا به خوبی نشان داده برای تامین آن ها با جان و دل مشغول انجام وظیفه است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر نقش موثر امنیت و سلامت بر نشاط اجتماعی، افزود: امروز همگان بخوبی دریافته اند که بدون امنیت و سلامت، زندگی بشر مختل شده و پیشرفتی در فعالیت های دیگر رخ نخواهد داد.

سردار دادگر در ادامه با اشاره به طرح نوروزی پلیس، تصریح کرد: نیروی انتظامی همچون سنوات گذشته با تمام توان آماده برگزاری طرح نوروزی بوده و سبزپوشان عرصه نظم و امنیت به صورت حداکثری در آماده باش خواهند بود تا به صورت دائم و شبانه روزی به مردم خدمات ارائه دهیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، نیروی انتظامی اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را عهده دار است، ادامه داد: ورود و خروج از شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع بوده و پلیس در اجرای محدودیت ترددها، تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا می باشد و بر مبنای رنگ بندی صورت گرفته، قانون را اجرا خواهیم کرد./ انتهای خبر
فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: توصیه اکید مسئولان بهداشتی، پرهیز از رفتن به سفر می باشد لذا چنانچه افرادی بر حسب ضرورت مجبور به سفر شدند برای عبور از شهرهای نارنجی و قرمز باید از کمربندی ها عبور کرده و به هیچ عنوان مجاز به توقف در این شهرها نمی باشند.

سردار دادگر با بیان اینکه ممنوعیت تردد در ساعات ۲۱۰۰ الی ۰۳۰۰ در نوروز هم اجرا خواهد شد، گفت: تمام این محدودیت ها به منظور پیشگیری از ابتلای هموطنانمان به ویروس خطرناک کرونا و دفاع از سلامتی آنان است لذا از آحاد مردم تقاضا داریم یاریگر فرزندان خود در نیروی انتظامی باشند.
فرمانده انتظامی گلستان در پایان اظهار داشت: امیدواریم سال ۱۴۰۰، سالی سرشار از امنیت، سلامتی و نشاط برای مردم ولایتمدار و وفادار استان بوده و شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در این سال باشیم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۴ ب.ظ

دیدگاه