- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

برزمینی مدیرکل ورزش وجوانان گلستان درمجمع سالیانه هیأت استان خبرداد:دفاع از مظلومیت ورزشکاران رشته ناشنوایان استان باتمام قوا

کدخبر:۴۹۲۹۷
البرز گلستان:امروز در مجمع سالیانه هیأت ناشنوایان استان گلستان که با حضور دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان ج. ا. ایران برگزار گردید، مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با عنوان این مطلب که امروز یکی از بهترین روزهای کاری من در طی این چند ماه مدیریت می باشد افزود :
بسیار خرسندم که این مجمع برگزار گردید. هر چه قدر، برای این قشر از جامعه کار انجام دهیم باز هم کم است. چقدر خوب که در این مجمع به صورت شفاف مشکلات هیأت را عنوان نمودید.

وی با اشاره به این موضوع که تمام تلاش خود را بکار می گیرم که از مظلومیت ورزشکاران این رشته دفاع کنم افزود :
از آنجائیکه یکی از مشکلات ورزشکاران این هیأت عدم وجود سالن اختصاصی جهت تمرینات رشته های فعال این هیأت می باشد لذا یا سالنی را جهت تمرینات به این هیأت اختصاص خواهیم داد یا در هفته حتماً چندین جلسه تمرینی در اختیار ورزشکاران ناشنوا قرار خواهد گرفت.

دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان در ادامه مجمع سالیانه هیأت گلستان عنوان کرد :
با همکاری بیشتر اداره آموزش و پرورش و مدارس استثنایی و بهزیستی می‌توان شاهد ظهور و شکوفایی استعداد های ورزشی و ایجاد شرایط حضور بیشتر ورزشکاران در سطح ملی باشیم.

تیشه گران افزود : رسانه‌ها می‌توانند با توجه بیشتر به ورزش‌های ناشنوایان این عزیزان را در معرض دید قرار دهند تا هم حامیان مالی آنان را همراهی نمایند و هم تأثیر بسزایی در حمایت روحی این ورزشکاران داشته باشند تا با انگیزه بیشتری در میادین ورزشی حضور یابند.

وی در خاتمه میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور ناشنوایان را بعد از ماه مبارک رمضان به استان گلستان واگذار کرد.
همچنین میزبانی مسابقات تکواندو قهرمانی کشور ناشنوایان نیز به گلستان اختصاص داده شد.

در پایان از قهرمانان این هیأت نیز تجلیل به عمل آمد./ انتهای خبر

 

0 [1]
0 [1]