- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

وزیری مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران گلستان: فرهنگ ایثار و شهادت باید با برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و مناسب به نسل جوان امروزی انتقال یابد

کدخبر:۴۹۲۷۹

البرز گلستان/به گزارش ایثار واحدگلستان، اسرافیل وزیری در دیدار با خانواده معظم شهید ابوالقاسم اصغریان و جانبازان معزز ۷۰ درصد باباکردی و رضایی گفت: سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند.
وی افزود: ملت قهرمان ایران اسلامی با تقدیم عزیزترین فرزندان خود زمینه اقتدار و اعتلای کشور و نظام جمهوری اسلامی را به وجود آوردند.
وزیری بابیان اینکه رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس سبب یاس دشمنان و سرافرازی ملت ایران اسلامی شد، افزود: ارزش‌هایی همچون ایثار و شهادت باید با برنامه‌ریزی‌های منسجم فرهنگی و مناسب به نسل جوان امروزی انتقال یابد.
مدیرکل بنیاد گلستان تصریح کرد: خدمت به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر دارای اجری عظیم در درگاه خداوند سبحان بوده و وجود این عزیزان باعث زنده شدن ارزش ها و یاد و خاطره ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس است.
شهید ابوالقاسم اصغریان در تاریخ ۱ آبان ۱۳۱۲ دیده با جهان گشود و در تاریخ ۴ تیر ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی مهران به یاران شهیدش پیوست.
آزاده و جانباز ۷۰ درصد اکبر رضایی در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۴۸ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۶۸ به درجه جانبازی نائل گشت.
جانباز ۷۰ درصد حسن باباکردی در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۳۵ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۶۵ در منطقه هورالعظیم به درجه جانبازی نائل گشت./ انتهای خبر

0 [1]
0 [1]