- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

طلوعیان رئیس سازمان صمت گلستان : با تشدید نظارتها ، مشکل کمبود مرغ در استان حل خواهد شد

کدخبر:۴۹۱۰۲
رئیس سازمان صمت گلستان :
با تشدید نظارتها ، مشکل کمبود مرغ در استان حل خواهد شد
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در برنامه زنده تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز گلستان گفت : با تشدید نظارتها از تحویل مرغ توسط دامپزشکی تا توزیع و فروش ، مشکل کمبود مرغ در استان حل خواهد شد .
البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان ، حسین طلوعیان در برنامه زنده تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز گلستان گفت : مشکلات بوجود آمده در خصوص کمبود مرغ ناشی از چند علت است ، اول این که در ایام پایانی سال خانواده ها در حال مهیا شدن برای تعطیلات پایان سال هستند و نسبت به سایر فصول سال میزان بیشتری مرغ خریداری می نمایند .
وی گفت : دومین علت تغییراتی است که در بحث قیمت مرغ در مرکز کشور بوقوع پیوسته و تمام معادلات و ثباتی که در بازار مرغ استان وجود داشت را با چالش روبرو کرد و به تبع آن گران شدن قیمت مرغ در استان های همجوار باعث شده مرغ تولیدی استان از بازار استان خارج شود .
طلوعیان افزود : در جلساتی که با سازمان جهاد کشاورزی و اعضای قرارگاه هفده ربیع داشتیم مقرر است تمهیداتی را در نظر بگیریم که در بحث نظارت و تحویل گوشت مرغ به بخش صنف اقداماتی را انجام دهیم تا از نشتی مرغ تولیدی استان به خارج از استان جلوگیری کنیم .
وی با بیان این که قرار است روزانه کل مرغ تحویلی از جهاد کشاورزی در یک بازار مانند میدان بهمن تهران تجمیع و سپس در سطح بازار توزیع شود ، گفت : با این اقدام نظارت دقیق تری بر توزیع مرغ خواهد شد و از طرفی اتحادیه های صنفی مرتبط مکلف شده اند تا بر توزیع مرغ در سطح بازار نظارت داشته باشند و در ایام پایانی سال ، ماموریت همه بازرسین خود را نیز بسمت نظارت بر بازار شیفت داده ایم .
طلوعیان در پایان از مردم شریف استان درخواست نمود تا هرگونه تخلف در بازار بویژه در حوزه توزیع کالاهای اساسی را از طریق سامانه ۱۲۴ به حوزه نظارت و بازرسی سازمان صمت استان اطلاع دهند ./انتهای پیام

0 [1]
0 [1]