دبیر احزاب اصلاح طلبان استان گلستان : سعی کنید در کلیه امور قانون را رعایت و سر لوحه کار خود قرار دهند

به گزارش گروه سیاسی پایگاه بری البرز گلستان جلسه ماهانه شورای اصلاح طلبان استان گلستان برگزار گردید .

در این نشست که احزاب ۱۹گانه اصلاح طلبان گلستان شرکت داشته اند هریک از اعضا سخنانی را ایراد نمودند

در این جلسه علی اصغری دبیر مجمع اصلاح طلبان گلستان طی تشکز از احزاب اصلاح طلب ,قومیتهای گلستان که در برنامه سفر سید حسن خمینی فعالیت نمودند تشکر نمود و بیان نمود : استان گلستان الگویی برای اصلاح طلبان کشور می باشد .

وی همچنین از تشکل های سیستانی و ترکمن که در این نشست شرکت داشتند تقدیر و تشکر نمود و اعلام نمود این تشکلها بسیار معتبر می باشند و در بین مردم جایگاه خوبی دارند .

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی گلستان همچنین افزود : دولت دکتر روحانی دولت تدبیر و امید وعقلانیت است و دولت ایشان یک دولت فراگیر و اعتدالگرا می باشد .

وی همچنین  از احزاب اصلاح طلب خواست که با جدیت در باره حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده خبرگان رهیبری و مجلس شورای اسلامی فعالیت نمایند زیرا حضور مردم هست که به نظام وجاهت  قانونی می دهد و در سطح بین المللی باعث اعتبار بیشتر نظام می شود.

وی درخاتمه از احزاب خواسته که سعی کنند در کلیه امور قانون را رعایت  و سر لوحه کار خود قرار دهند و برای تکمیل پرونده های احزاب به مراکز قانونی مراجعه کنند.

در این نشست دکتر احمدی نیز طی سخنانی  از گروهها در خواست نمود که اجماع و وحدت را در بین خود حفظ کنند و مردم در خواست نمایند حضور حداکثری  در انتخابات داشته باشند همچنین نماینده اقوام ترکمن و سیستانی نیز هر کدام سخنانی را در حوزه خود بیان نمودند .

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۳ ب.ظ

دیدگاه