دهدشتی زاده مدیرکل استاندارداستان گلستان از صدورنخستین پروانه کاربردعلامت استانداردفراورده زعفران دراستان خبرداد

کدخبر:۴۸۹۲۳

صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای زعفران گلستانمدیرکل استاندارد استان گلستان گفت: نخستین پروانه کاربرد علامت استاندارد فراورده زعفران برای واحد تولیدی شرکت تعاونی روستایی زعفران کاران وامنان در استان گلستان صادر شد.

مدیرکل استاندارد استان گلستان گفت: نخستین پروانه کاربرد علامت استاندارد فراورده زعفران برای واحد تولیدی شرکت تعاونی روستایی زعفران کارانوامنان در استان گلستان صادر شد.

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی استاندارد گلستان، رضا دهدشتی زاده اظهار داشت: پس از انجام بازرسی‌های فنی و همچنین نمونه‌برداری و مطابقت نتایج آزمون با استانداردهای ملی ذیربط و ارائه مستندات لازم، پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده مذکور صادر شد.
وی عنوان کرد: استاندارد ملی زعفران، ویژگی‌ها و روش‌های آزمون این فرآورده بسته‌بندی شده را مشخص کرده و از سوی اداره کل استاندارد استان برای هر تولیدکننده که بتواند این فرآورده را مطابق با ویژگی‌های استاندارد زعفران تولید کند، پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر می شود.
دهدشتی زاده با بیان اینکه استانداردسازی اینگونه محصولات صادراتی از نقش و اهمیت ویژه‌ای در زندگی روزمره مردم برخوردار است گفت: فرهنگ‌سازی و ترویج استاندارد در جامعه می‌تواند آگاهی مردم را نسبت به این مقوله افزایش داده و در نهایت با تبدیل این آگاهی به مطالبه عمومی منجر به ارتقای کیفیت کالا و خدمات در جامعه شود.
دبیر شورای استاندارد استان با اظهار این مطلب که حمایت از تولیدکنندگان داخلی نیروی محرکه اقتصاد کشور است بیان کرد: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال، تولید و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی یکی از اولویت‌های اداره کل استاندارد گلستان است.
مدیرکل استاندارد گلستان افزود: در همین راستا و در جهت ایجاد اشتغال پایدار در واحدهای تولیدی و خدماتی استان امسال ۷۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد در این اداره کل صادر و همچنین ۴۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحدهای تولیدی و خدماتی استان نیز تمدید شده است./ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۴ ق.ظ

دیدگاه