- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان : اصلاح نظام تعرفه گذاری در مخابرات لازمه توسعه ارتباطات مخابراتی است

کدخبر:۴۸۷۳۱
مدیر مخابرات منطقه گلستان :اصلاح نظام تعرفه گذاری در مخابرات لازمه توسعه ارتباطات مخابراتی است
تغییر و اصلاح نظام تعرفه گذاری در مخابرات ، توسعه ارتباطات مخابراتی را در برخواهد داشت.
البرز گلستان /به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مهندس غلامعلی شهمرادی که درجمع خبرنگاران سخن می گفت با اشاره به اینکه تمرکز اصلی به جهت سرمایه گذاری و توسعه د رمخابرات از محل درآمدها می باشد افزود: حمایت همه جانبه از مخابرات از سوی نهادهای تاثیر گذار و اجرای فرآیند اصلاح تعرفه ها در توسعه و تامین زیرساختهای با کیفیت ارتباطی مثمر ثمر خواهد بود.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه مدت زیادی است که تعرفه ها ثابت مانده است افزود : تغییر تعرفه ها ضروری به نظر می رسد و قطعا افزایش سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات و مخابرات با افزایش تعرفه قابل انجام خواهد بود .
وی همچنین توسعه پورت های پرسرعت اینترنت خانگی و تقویت و بهینه سازی شبکه انتقال را از جمله دیگر پروژ ها دانست و افزود: با راه اندازی این پروژ ها که با اعتباری بالغ بر ۲۱۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است تحول بزرگی در کیفیت و پوشش اینترنت و توسعه همراه اول اتفاق افتاده است .
مدیر مخابرات منطقه گلستان از رسانه های خواست با تبادل درست و به موقع اطلاعات بین سازمان ها و مردم در راستای رفع مشکلات و خواسته های مردم ، همچنین اطلاع رسانی اقدامات انجام شده توسط سازمان ها ، فعالیت نمایند.
غلامعلی شهمرادی با تاکید بر اینکه بهبود ارتباطات و افزایش ظرفیت شبکه نتیجه اقدمات انجام شده است گفت : برهمین اساس جزء استانهای برتر و پیشرو در کشور می باشیم و در ارزیابی شاخص ها در توسعه ارتباطات موفق عمل کرده ایم .
وی توزیع عادلانه ارتباطات و اجرای عدالت ارتباطی را در مخابرات از اصول برنامه ریزی دانست و گفت : خدمت رسانی د رجای جای استان به مساوات انجام می شود و سرویسها و خدمات مخابراتی به تمام مردم استان قابل ارائه می باشد.

انتهای خبر

0 [1]
0 [1]