- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان: ایثار و شهادت ارزشمند ترین سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند

کدخبر:۴۸۶۹۹

البرز گلستان/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: ایثار و شهادت ارزشمند ترین سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند و ترویج این فرهنگ سترگ در جامعه علی الخصوص در بین نسل جوان،  کشور عزیزمان را از شر دشمنان همواره مصون نگاه خواهد داشت.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری و هیات همراه در دیدار با خانواده معظم شهیدان سنجه ونلی و کرامتلو و آزاده و جانباز معزز قره جانلو گفت: خدمت به جامعه ایثارگری اجر الهی را در پی دارد و توجه داشته باشیم که همگی آحاد ملت وظیفه‌دارند قدردان ایثار و فداکاری این عزیزان باشند.
وی با اشاره به اینکه رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی‌تواند آسیبی به ‌نظام اسلامی وارد کند.
این مقام مسئول در این دیدار با قدردانی از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، امنیت و آرامش کشور را مدیون از خود گذشتگی و جان‌فشانی رزمندگان ایران اسلامی دانست.
شهید جواد سنجه ونلی متولد ۱۵ خرداد ۱۳۶۴ بود. وی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که برای دفاع از حرم عمه سادات داوطلبانه به سوریه اعزام شد و در جریان حمله نیروهای تکفیری در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ در منطقه عملیاتی تیل آباد به دلیل اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید حسین علی کرامتلو متولد ۱۳۴۶ بود. وی در تاریخ ۱ مهر ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی تیل آباد به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
آزاده و جانباز داوود قره جانلو متولد ۲ بهمن سال ۱۳۲۷ بود. وی در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ به اسارت دشمن بعثی در آمد و در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۳۶۹  و پس از ۹۹ ماه و ۲۰ روز اسارت به میهن اسلامی باز کشت.

انتهای پیام/

0 [1]
0 [1]