- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس نصیری مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان: درحال حاضر ۴۰ خدمت در اپلیکیشن برق من انجام می شود

کدخبر:۴۸۶۴۷

البرز گلستان/«علی اکبر نصیری» مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان به خبرنگار  گفت: طرح ملی قبض سبز از مهر ماه سال گذشته با توجه به ضریب نفوذ بالا تلفن و اینترنت در استان آغاز شده و با جمع آوری شماره همراه همه مشترکان این طرح در استان اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان  ادامه داد: در مرحله بعدی پرداخت غیرحضوری قبوض و ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان برق را در استان در  دستور کار خود قرار دادیم و در این راستا اپلیکیشن «برق من» را در استان ها راه اندازی کردیم.

نصیری بیان کرد: در تلاش هستیم که مشترکان برق را متقاعد کنیم که این اپلیکیشن را بر روی  گوشی همراه خود نصب کنند و بدون آنکه نصب این اپلیکیش برای آنها هزینه در برداشته باشد و تنها به واسطه حفظ سلامت و صرفه جویی در هزینه وقت مشترکان از خدمات شرکت توزیع نیروی برق به صورت غیرحضوری و مجازی بهره مند شوند.

وی گفت: در حال حاضر تصمیم گرفته شده که خدمات شرکت توزیع برق گلستان به صورت غیرحضوری و از طریق پرتال سایت شرکت و پرتال سایت و اپلیکیشن «برق من » انجام می شود و به هیچ عنوان خدمات حضوری را در شرکت توزیع برق نمی پذیریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان تاکید کرد: در حال حاضر ۴۰ خدمت در اپلیکیشن برق من انجام می شود و قابلیت افزایش این خدمات به ۸۰ مورد نیز در این نرم افزار وجود دارد.

نصیری افزود: در حال حاضر هیچ قبض کاغذی  در استان چاپ نمی شود و برنامه دیگر ما این است که دیگر هیچ مشترکی را به واسطه ارائه این خدمات به صورت مجازی و غیرحضوری در دفاتر پیشخوان و مدیریت ها شاهد نباشیم.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا کاهش مراجعات به مراکز پررفت و آمد باعث حفظ سلامتی مردم می شود.

انتهای پیام

حبر حسین مصدق

0 [1]
0 [1]