دکتر نصرتی مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان:ازاوّل اسفند طرح حذف دفترچه درمانی در استان کلیدخواهدخورد

کدخبر:۴۸۴۸۰

به گزارش البرز گلستان نشست خبری زنچانی مدیر کل تامین اجتماعی و دکتر نصرتی مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان امروز شنبه  بعد از ظهر  با موضوغ طرح۳۰۷۰ و نسخه پیچی الکترونیکی و توقف چاپ دفترچه های درمانی در سالن اجتماغات تامین اجتماعی استان با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد.

دکتر نصرتی در این نشست گفت:از اول اسفند طرح خذف دفترجه کلید خواهد خورد.

وی افزود:۱۰۰ درصد سامانه  در استان نصب شده و براساس  بخشنامه، از اول اسفندماه سال‌ ۱۳۹۹ صدور دفترچه درمانی در تمامی شعب و کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی متوقف خواهد شد و تمامی افراد تحت پوشش این سازمان می‌توانند با ارایه کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه درمانی در اختیار خود از خدمات تشخیصی و درمانی مورد تعهد سازمان برخوردار شوند و در زمان مراجعه به پزشک و موسسات تشخیصی و درمانی الزامی به ارایه دفترچه درمانی از سوی بیمار نیست.

دکتر نصرتی در ادامه تاکیئ کرد:مزایای این طرح  جز تعهدات دولت می باشد و نسخه پیچی الکترونیکی مزایای بسیازی از جمله :فراهم شده پرونده سلامت برای افراد،با حذف دفترجه به محیط زیست و بهداشت و صرفه جویی در میلیون ها تن تولید کاغذ انجام می شود و کیفیت افزایش خدمات در مانی را بدنبال دارد ضمن آنکه جلو گیری از بیماری های واگیر دار از جمله کرونا می شود همچنین کاهش بورکراسی اداری از مزایای دیگر حذف دفترچه می باشد. انتهای خبر

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۹ ب.ظ

دیدگاه