- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

بهره برداری ازسالن ورزشی چندمنظوره صدرابندرگزباحضوروزیر ورزش وجوانان

کدخبر:۴۸۴۳۴

البرز گلستان«مسعود سلطانی فر»وزیر ورزش و جوانان در آیین بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره صدرا بندرگز با اشار به  افتتاح ۲۲۴ پروژه ورزشی در ایام دهه فجر در کشور اظهار کرد: ۴۸ سالن ورزشی، ۱۵۷ سالن چمن فوتبال و چند پروژه بزرگ و تاثیرگذار در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در هر ماه چندین پروژه ورزشی در سطح کشور به بهره برداری می رسد که این مهم باعث شده زمینه رضایت مردم در شهرهای مختلف فراهم شود.

سلطانی فرد گفت: روزی که دولت فعالیت خود را آغاز کرد در کشور ۷۰۰ خانه روستایی داشتیم و در  حال حاضر در سطح کشور پنج هزار خانه ورزشی داریم.

وی افزود: روزی که دولت یازدهم فعالیت خود را آغاز کرد در سطح کشور زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال ۳۰۰ مورد داشتیم و امروز  در کشور دو هزار زمین چمن مصنوعی داریم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پروژه های نیمه تمام ما در ابتدای دولت دوازدهم بیش از چهار هزار و ۵۰۰ مورد بود و یک هزار پروژه نیز آغاز شده است ولی خرسند هستیم که تعداد این پروژه ها به کمتر از سه هزار پروژه رسیده است و توانستیم دو هزار و ۵۰۰ پروژه را به بهره برداری برسانیم./ تنتهای پیام

شبستان

0 [1]
0 [1]