پولادوندمدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایرگلستان ازفعالیت ۶۹ کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی روستاییان وعشایربا ۶۰ هزار بیمه شده دراستان خبرداد

کدخبر:۴۸۳۰۷

البرز گلستان/مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گلستان با بیان اینکه ۶۰ هزار بیمه شده در گلستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲هزار و ۶۰۰ نفر مستمری بگیر هستند که ۲۰۰ نفر آن ها از کار افتاده اند.

دانیال پولادوندمدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گلستان در نشست با خبرنگاران اظهار کرد:تمام افراد ساکن روستا، عشایر و کشاورزان روستایی ساکن شهرهای بزرگ و افراد ساکن شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر فارغ از هر شغلی می توانند تحت بیمه قرار بگیرند.

وی افزود: صندوق ما ماهیتی دولتی دارد و هدف آن نیز حمایت از افراد روستایی یا عشایری است که توانایی و ظرفیت بیمه های دیگر را ندارند به همین جهت با تحت پوشش قرار گرفتن در این صندوق می توانند خود را تحت پوشش بیمه قرار دهند.

پولادوند اذعان کرد: دو برابر هزینه های بیمه ای را دولت پرداخت می کند و بیمه شونده با پرداخت حداقل سالیانه ۳۳۰هزار تومان تا حداکثر ۸۴۰ هزار تومان خود را تحت پوشش قرار دهد و از مزایای بازنشستگی و مستمری و از کارافتادگی برخوردار شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گلستان با اشاره به افراد دارای شرایط برای تحت بیمه قرار گرفتن عنوان کرد:

وی ادامه داد: افراد ۱۸ تا ۵۰ سال می توانند در این بیمه ثبت نام کنند و پس از احراز شرایط از ظرفیت های بیمه روستایی و عشایر برخوردار شوند.

پولادوند گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تیمی اقتصادی از وزارت تعاون و رییس سازمان بیمه روستایی کشور اواخر بهمن ماه به استان سفر می کنند تا ظرفیت های توسعه ای بیشتری برای اهل سنت و عشایر استان فراهم شود.

وی افزود:صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر ۶۹ کارگزاری فعال درگلستان دارد./ انتهای پیام

خبرمسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۸ ب.ظ

دیدگاه