- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان وعشایرکشور:هدف ازسفر به گلستان ارتباط بابزرگان اهل تسنن وتشییع درجهت گسترش پوشش بیمه ای بیشترباصندوق می باشد

کدخبر:۴۸۳۰۱

البرز گلستان/علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشوردر نشست مجازی خود با خبرنگاران سراسر کشور، گفت: گلستان استانی است که اقلیم خاصی دارد و تنوع فرهنگی خاص وعشائر زیادی دارد

وی هدف از سفر به گلستان را ارتباط با بزرگان اهل تسنن و تشییع در جهت ارتباط  و گسترش پوشش بیمه ای بیشتربا صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور نام برد.

شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور گفت: کسانی که تا قبل از ۳۱ شهریور بازنشسته شده اند ۵۵۰هزار تومان عیدی و کسانی که در شش ماهه دوم بازنشسته شدند نصف این مبلغ را به عنوان عیدی در بهمن ماه پرداخت می کنیم.

علی شیرکانی سپس اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور با عزم به بهبود و توسعه بیمه روستایی توانستیم ۱۸هزار بیمه شده جدید جذب کنیم و امیدواریم تا پایان سال رکورد ۱۵ سال اخیر را جابجا کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با بیان اینکه به صورت جدی همسان سازی حقوق بیمه شوندگان را پیگیری می کنیم، یادآورشد: ما در فعالیت های خود شفاف سازی را سرلوحه کار خود قرار دادیم به همین جهت رتبه اول شفاف سازی را در بین سازمان های وزارت تعاون کسب کردیم.

وی متذکر شد: در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده فعال داریم، حدود ۲میلیون عضو صندوق داریم که یک بار بیمه پردازی انجام داده است.

شیرکانی تصریح کرد: کسانی که تا قبل از ۳۱ شهریور بازنشسته شده اند ۵۵۰هزار تومان عیدی و کسانی که در شش ماهه دوم بازنشسته شدند نصف این مبلغ را به عنوان عیدی در بهمن ماه پرداخت می کنیم.انتهای خبر

خبر مسلم افتخاری

0 [1]
0 [1]