وزیری مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران گلستان:انقلاب اسلامی ریشه درایثار شهدا ومجاهدین راه حق دارد

کدخبر:۴۸۲۷۵

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ریشه در ایثار شهدا و مجاهدین راه حق دارد و تا این روحیه شجاعت و ایثار در میان ما هست میهن اسلامی ما از گزند هر دشمنی ایمن خواهد ماند.

البرز گلستان/به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهید عاشورمحمد قره جه و جانباز معزز محمد حسین سلطانی، گفت: شنیدن خواسته‌های جامعه ایثارگری از وظایف مهم و اساسی کارکنان بنیاد است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان شده و درنهایت به رفع این مشکلات کمک شایانی خواهد کرد.
وزیری با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لازمه آن در جامعه برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان عنوان کرد: وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عهده همه است و همه باید به فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی پاسداشت رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جانبازان و ایثارگران را رسالتی همگانی برشمرد و گفت: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید برای تکریم خانواده‌های آنان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
این مقام مسئول حضور ایثارگران در جامعه را مایه برکت نظام دانست و گفت: امروز با حضور جانبازان در جامعه مفتخریم که یادگاران هشت سال دفاع مقدس در کنار ما هستند.
شهید عاشورمحمد قره جه در تاریخ ۵ خرداد ماه ۱۳۴۵ در شهرستان بندرترکمن دیده به جهان گشود و در تاریخ ۳۰ مردادماه ۱۳۶۶ به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
جانباز معظم محمد حسین سلطانی در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۴۴ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۴ شهریور ماه ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی کوشک در اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، دست و پا و همچنین موج انفجار به درجه جانبازی نائل گشت./انتهای پیام

 

 

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۰ ب.ظ

دیدگاه