- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

فرمانده انتظامی گلستان ازدستگیری سارق موبایل با ۲۰ فقره سرقت در گرگان خبر داد

کدخبر:۴۸۲۳۳

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۰ فقره سرقت موبایل، خبر داد.
البرز گلستان/سردار “سعید دادگر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل در گرگان و شهرستان های همجوار و ایجاد نارضایتی در بین شهروندان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از بررسی شیوه و شگردهای سرقت و انجام یک سری اقدامات تخصصی، سرانجام ماموران به سرنخ هایی از این سارق سابقه دار رسیدند.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی و اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند در یک عملیات موفقیت آمیز وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.
این مقام ارشد انتظامی گفت: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شده که پس از مشاهده مستندات پلیس، چاره ای جز اعتراف نداشته و به ۲۰ فقره سرقت موبایل اعتراف کرد.
سردار دادگر افزود: متهم به صورت تک رو با یک دستگاه خودرو در سطح شهر تردد کرده و بعد از شناسایی سوژه، کاپوت خودرو را به بهانه اینکه خودرو معیوب است بالا زده و از مالباختگان گوشی موبایل را به جهت تماس با تعمیرکار اخذ و سریعا به داخل خودرو رفته و از محل متواری می گردید.
فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت و تحویل متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری مردم، عامل بسیار مهمی در پیشگیری از وقوع جرایم خصوصا سرقت بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.انتهای پیام

خبر احمد یزدانی

0 [1]
0 [1]