امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن:شکل گیری انقلاب اسلامی یکی از توفیق هایی است که در عصر حاضر برای ما حاصل شده است

کدخبر:۴۸۱۵۹

به گزارش خبرنگار البرز گلستان آخوند عبدالجبار میرابی» در جمع علمای اهل سنت استان گلستان اظهار کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی یکی از توفیق هایی است که در عصر حاضر برای ما حاصل شده است و باید علمای دین از فرصت انقلاب اسلامی در راستای اعتلای اسلام بهره ببرند.

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن ادامه داد: انقلاب اسلامی قوی ترین و مشهورترین انقلاب است که در برابر مستکبران و کینه جویان به پیروزی رسیده است و این انقلاب به آسانی به دست نیامده است.

آخوندمیرابی بیان کرد: تحریف، تفرقه، ترور، تحریم و حمله های نظامی این انقلاب پشت سرنهاده است و توانسته در تمامی آزمون ها سربلند بیرون بیاید.

وی افزود: امام(رحمه الله علیه) فرمودند که انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت پیامبر مکرم اسلام است و پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) نخستین کسی بود که پرچم اسلام را در سرزمین حجاز برافراشته کردند و باعث تحول زیادی از جمله اتحاد، انسجام ، همدلی و برابری به هم نوع بوده است.

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن  بابیان اینکه باید از آرمان ها انقلاب اسلامی صیانت کنیم، ابراز داشت: خودسازی یکی از مولفه هایی بود که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد./شبستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۶ ق.ظ

دیدگاه