رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان کردکوی خبرداد:شروع عملیات عمرانی بازسازی شبستان امامزاده قاسم(ع) چهارکوه مقارن بافرا رسیدن ایام الله دهه فجر

کدخبر۴۸۰۲۰

علی کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی خبر داد: شروع عملیات عمرانی بازسازی شبستان امامزاده قاسم(ع) چهارکوه مقارن با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی.
شماره کارت عمرانی: ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۱۴۵۶۳۸
بنام آستان مقدس امامزاده قاسم چهارکوه جهت واریز نذورات، هدایا و کمک های مردمی
به گزرش البرز گلستان/کریمی رئیس اوقاف کردکوی تصریح داشت: امامزاده قاسم(ع) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) می باشد که مقبره مطهر ایشان، در محلی محاط در اراضی جنگلی و تا اندازه ای مرتفع و بسیار خوش منظره و خوش آب و هوا بنام چهارکوه که در حدود پنج کیلومتری جنوب محله ولاغوز کردکوی واقع شده، و ملجا، پناهگاه و زیارتگاه مردم منطقه می باشد و اهالی ولاغوز، سرکلاته خرابشهر و سالیکنده بعضاً اموات خویش را در مجاور این امامزاده واجب التکریم دفن می نمایند.
کریمی ادامه داد: ساختمان امامزاده بدلیل فرسودگی و آسیب دیدگی بسیار شدید مستلزم بازسازی بود. که طی چند ماه گذشته آیین کلنگ زنی آن با حضور مسئولین محترم شهرستان بعمل آمد. ولی بدلیل ناهمواری و سراشیبی راه دسترسی و عدم امکان انتقال مصالح و قلت منابع مالی امامزاده، عملیات عمرانی مذکور قهراً به تعویق افتاد، که متعاقب تسطیح مسیر تردد مذکور با پیگیری و مساعدت فرماندار محترم و همچنین رئیس محترم اداره آبفا کردکوی و تامین بخشی از منابع مالی و مصالح عمرانی از طریق منابع مالی اداره اوقاف و مشارکت خیرین بزرگوار و همراهی هیئت امنا این مکان مقدس و مردم عزیز و فهیم منطقه، توفیق حاصل شد که عملیات عمرانی بازسازی شبستان موصوف در شروع دهه مبارک فجر و سالروز ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز گردد.
رئیس اداره اوقاف کردکوی؛ از مردم متدین و سخاوتند درخواست کرد که با واریز هدایا، نذورات و کمکهای نقدی خویش به شماره کارت :
۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۱۴۵۶۳۸
بنام آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) چهارکوه، در این امر خیر خواهانه و خداپسندانه شریک و سهیم شوند./انتهای پیام

 

خبر از محمد یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۶ ق.ظ

دیدگاه