وزیری مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران گلستان:برای پیروزی بر دشمنان بایدیاد وخاطره شهدا را سرلوحه خود قراردهیم

کدخبر:۴۷۹۸۴

البرز گلستان/به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به همراه رمضان سنگدوینی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اسلامی در دیدار با خانواده معظم شهید مصطفی خوش محمدی با اشاره به اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران و صبر و استقامت خانواده های آنان است، گفت: هدف از دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، تجدید پیمان و ادای احترام به آرمان‌های آنان و رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های این قشر معزز است.
وی افزود: شهدای مدافع حرم در خارج از مرزهای این کشور به دفاع پرداختند و شرایطی را ایجاد کردند که کشورهای مستکبر، اندیشه تجاوز به این آب‌وخاک را از ذهن خارج کنند.
وزیری خاطرنشان کرد: برای پیروزی در جنگ نرم بر دشمنان باید یاد و خاطره شهدا و الگو گیری از سیره و سبک زندگی آنان را سرلوحه خود قرار دهیم.
سنگدوینی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اسلامی نیز در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم گفت: امیدواریم در عرصه خدمت بتوانیم اندیشه والای شهدا، ایثار و مقاومت آنان و همچنین ایستادگی خانواده های آنان را ترویج دهیم.
این مقام مسئول بابیان اینکه وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه‌ای خطیر و سنگین است، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی با تمام توان پیگیر رفع مشکلات و خلا های قانونی خدمات رسانی به جامعه ایثارگری خواهد بود.
لازم به ذکر است، پاسدار، شهید «مصطفی خوش محمدی»، معاون هماهنگ‌کننده تیپ ۴۵ جوادالائمه(ع) و تخریبچی بود که در تاریخ ۱۹ مرداد ۹۶ در سوریه به شهادت رسید.
انتهای پیام/

خبرمسلمرافتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۷ ق.ظ

دیدگاه