فرماندار گمیشان خبرداد: ۵۷ پروژه عمرانی درگمیشان دردهه فجربه بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود

کدخبر:۴۷۹۴۹
فرماندار گمیشان:۵۷ پروژه عمرانی در گمیشان همزمان با دهه فجر به بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
البرز گلستان فرماندار گمیشان ایام الله دهه فجر را فرصتی مناسب برای ارائه دستاوردهای نظام اسلامی اعلام کرد و گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۵۷ پروژه عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
احمد دستمرد در نشست خبری بیان داشت: پروژه های شاخص شهرستان شامل ۱۱ طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای، ۶ طرح برق رسانی، ۲ طرح آموزشی، ۱۷ طرح بنیاد مسکن و ۷ طرح شرکت آب منطقه ای است.
وی یادآور شد: در حوزه گاز رسانی نیز ۴ پروژه شامل گازرسانی به واحد های صنعتی به بهره برداری میرسد.

فرماندار گمیشان گفت: در دهه فجر امسال همچنین ۵۷ طرح عمرانی با برآورد اعتباری بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.
احمد دستمرد، فرماندار گمیشان ادامه داد: پروژه اکتشاف نفت و گاز گمیشان به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و هم اکنون مسیر دسترسی، محوطه سازی و سکو آماده و اقدامات لازم برای حفر چاه انجام شده است.

احمد دست مردابراز کرد: مجتمع گردشگری خواجه نفس، جاده سازی مسیر ساحل چارقلی، توسعه کارخانه پنیر در سیمین شهر، طرح بهسازی آرخ بزرگ، چمن مصنوعی و پارک بانوان از جمله پروژه‌هایی است که در این ایام افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

از اردیبهشت ماه ۹۸ عملیات اجرایی ۲۰ مدرسه در شهرستان گمیشان آغاز شده است و فرصت خوبی برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی است.
اقداماتی از قبیل آموزش به زنان سرپرست خانوار در زمینه دستگاه‌های نخ ریسی، خشک کردن میوه و غیره در حال انجام است.

مقام عالی دولت در شهرستان اظهار داشت: به مناسبت آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان گمیشان ۲۵۶ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برنامه ریزی شده که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدا، نصب بنر و آذین بندی سطح شهر، ادارات و اماکن عمومی، برپایی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان، افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی خدماتی، ورزشی در سطح شهرستان، برگزاری رژه خودرویی و موتوری بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا همزمان با سراسر کشور در روز ٢٢ بهمن از برنامه های مهم ستاد در گمیشان هستند./انتهای پیام

مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۷ ب.ظ

دیدگاه