- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

قاسم شهابی مدیر برق گلستان به سمت مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق مازندران منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان  قاسم شهابی ظهر امروز در آیین معارفه خود به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان که در باشگاه برق برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به امکانات الکترونیکی که در اختیار مردم قرار دارد خدمات‌رسانی در صنعت برق را به‌هنگام کرده است.

وی با اشاره به اینکه آب و برق لازم و ملزوم یکدیگرند و زندگی بدون این دو محصول متصور نیست، افزود: رویکرد ما در خدمات‌رسانی برقراری تعامل بر محور قانون است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه برای ارائه خدمات مطلوب از تمام ابزارهای قانونی استفاده می‌شود، بیان کرد: حفظ حقوق مردم با کار سازمانی باور قلبی ما در ارائه خدمات به مردم مازندران است.

این مسئول با تاکید بر اینکه حفظ و ارتقا نیروی انسانی در شرکت توزیع برق مازندران براساس شایسته‌سالاری انجام می‌شود، تصریح کرد: حذف و کنار زدن نیروی انسانی در مرام ما نیست و از توانمندی همه نیروها استفاده می‌شود.

شهابی نیروی انسانی را اصلی‌ترین سرمایه جامعه دانست و گفت: نیروی انسانی باید متعهد و متخصص به کار شغلی باشد. با شعار دادن کار انجام نمی‌شود اخلاق انسانی در خدمات‌رسانی به جامعه باید لحاظ شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: شرکت توزیع برق دستگاهی یادگیرنده و خدمات‌رسان است و باید در سطح کشور شرکتی درخشنده باشد.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق مازندران نیز در ارائه گزارش از فعالیت حدود ۹ ساله خود در استان با بیان اینکه ۳۵ سال در حوزه صنعت برق استان فعالیت کردم، اظهار کرد: بهترین خبر برای من موافقت با درخواست بازنشستگی بود.

منوچهر جعفری با اشاره به اینکه مازندران دارای یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک برق است، افزود: سالانه به طور میانگین ۶۰ هزار مشترک به شرکت توزیع برق مازندران اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر کارهای صنعت برق با برون‌سپاری انجام می‌شود، تصریح کرد: امسال ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از بودجه تملک دارایی استان به شرکت توزیع برق تعلق گرفت.

جعفری با اعلام اینکه در شرکت توزیع برق مازندران خاموشی نداریم، اظهار کرد: مشکلات ضعف برق در بالادست‌های استان داشتیم که برای جبران ۱۳۰ مگاوات از صنایع و مردم کمک گرفته شد.

قاسم شهابی از سال ۷۱ به استخدام برق منطقه‌ای مازندران درآمد و در سابقه کاری خود کارشناس حفاظت، مدیر دیسپاچینگ، مدیر توزیع برق غرب مازندران و استان گلستان را به ثبت رساند.منبع فارس

 

+2 [1]
-1 [1]