رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ترکمن از اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی واجتماعی به مناسبت دهه فجر در شهرستان خبرداد

کدخبر:۴۷۹۱۲

البرز گلستان /حجت الاسلام «جلیل درویشی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرترکمن در نشست با گره خبری فجر گلستان اظهار کرد: بزرگترین هدف انقلاب این بود که ملت ایران بتوانند هویت پیدا کنند و از زیر چکمه استکبار و استبداد خارج شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرترکمن ادامه داد: ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال آن بودند که بتوانند برای سرنوشت کشور تصمیم گیری کنند و در کنار آن احیاء ارزش های اسلامی، توسعه کشور در حوزه های مختلف در نظر گرفته شده بود.

حجت الاسلام درویشی افزود: امسال برنامه های دهه فجر به دلیل شهادت شهید سلیمانی و همچنین اپیدمی کرونا نسبت به سال های گذشته متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: فضاسازی شهری، برگزاری جشن های انقلاب، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و تجلیل از مادران شهدا از جمله برنامه هایی است که در ایام دهه فجر در بندرترکمن در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرترکمن به برگزاری طرح ۱۰ شب در ۱۰ مسجد اشاره کرد و  یادآور شد: از ظرفیت فضای مجازی در کارگروه های مختلف ستاد دهه فجر در شهرستان بندرترکمن استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام درویشی افزود: برنامه فرهنگی و اجتماعی و دینی در شهرستان بندرترکمن به مناسبت ایام دهه فجر در شهرستان بندرترکمن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ۲۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت دهه فجر در بندرترکمن برگزار می شود./انتهای پیام

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۲ ب.ظ

دیدگاه