برگزاری چهاردهمین یادواره شهدای مخابرات منطقه گلستان همزمان باچهل ودومین سالگردانقلاب اسلامی

کدخبر:۴۷۸۷۹
برگزاری ویدئوکنفرانسی چهاردهمین یادواره شهدای مخابرات منطقه گلستان

چهاردهمین یادواره شهدای مخابرات منطقه گلستان با حضور خانواده معززشهدای مخابرات منطقه گلستان بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.
به گزارش البرزگلستان ، مهندس غلامعلی شهمرادی با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم معنوی هر چند بصورت مجازی گفت : به لطف خدا امسال چهاردهمین یادواره شهدای خانواده بزرگ مخابرات منطقه گلستان هم برگزار و موجب شد تا از فیوضات این مراسم معنوی بهره مند باشیم.
وی با اشاره به وصیت نامه شهدای جنگ تحمیلی ، از پرمحتوی بودن آن سخن گفت و افزود: هرکدام از آن دست نوشته های شهدا چراغ راهی است تا بتوانیم در تمام لحظه های زندگی به آن تمسک جوییم .
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به برگزاری این مراسم همزمان با سالروز شهادت حضرت ام البنین و روز تکریم مادران وهمسران شهدا افزود: این عزیزان با پیروی ازسیره حضرت زینب (س) و حضرت ام البنین(س) درس صبوری و ایثارگری را به ما می آموزند و تجلیل و تقدیر از آنان برهمه ما واجب است.
همچنین حجت الاسلام زارعی رییس سازمان قصایی نیروهای مسلح استان گلستان با تسلیت ایام شهادت حضرت ام البنین (س) اسوه صبر و شکیبایی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست .
وی با اشاره به حرکت ارزشمند بر گزاری یادواره شهدای مخابرات که هرساله برگزار میشود و امسال هم علی رغم وجود شرایط خاص شیوع ویروس کرونا بصورت ویدئو کنفرانسی برپا شد گفت : تکریم از مادران و همسران شهدا در این مراسم ، نشان از تفکرات شهادت طلبانه ایست که همچنان در جامعه حکم فرماست .
وی با تاکید بر والا بودن جایگاه مادران و همسران شهدا گفت : خوشا با حال آنان که به حضرت زینب اقتدا کرده و این بانوی بزرگوار را الگوی خودقراردادند.
در این مراسم که با مداحی نیزهمراه بود از ازمادران وهمسران شهدا که در مرکز استان و شهرستانهای مختلف بصورت ویدئو کنفرانسی با هم در ارتباط بودند تجلیل شد.

خبر احمدیزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۸ ب.ظ

دیدگاه