فرماندار شهرستان کلاله : ۲۸۲ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۳۶ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد

کدخبر:۴۷۸۱۰

البرز گلستان/«محمد ابراهیمی تودرواری»فرماندار شهرستان  کلاله در نشست خبری با اصحاب رسانه فجر استان گلستان اظهار کرد: در شهرستان کلاله ۲۸۲ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۳۶ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد.

فرماندار کلاله با بیان اینکه اعتبارات پروژه های ایام دهه فجر ۳٫۵ برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، ادامه داد: ۲۴۳ پروژه بهره برداری  با ۱۱۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

ابراهیمی یادآور شد: همچنین به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب  ۳۹ پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

ابراهیمی بیان کرد: ایجاد شبکه توزیع آب، بهره برداری از آسفالت روستایی و ایجاد هفت بند خاکی و سنگی ملاتی از مهمترین پروژه هایی شهرستان کلاله به شمار می رود.

وی افزود: بهره برداری از چمن مصنوعی شهرستان کلاله با سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، بهره برداری از ۳۵۰ واحد مسکونی روستایی نوسازی و بهسازی شده با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و آغاز بهسازی و نوسازی ۳۵۰ واحد روستایی، بهره برداری از ساختمان بهزیستی کلاله با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه هایی است که در این ایام به بهره برداری می رسد.

فرماندار کلاله خاطرنشان کرد: یک مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان پروژه اقتصادی در این ایام به بهره برداری می رسد.

ابراهیمی یادآور شد: حدود ۴۰ درصد از روستاهای شهرستان کلاله فاقد اینترنت هستند./ انتهای خبر

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۴ ب.ظ

دیدگاه