- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر گلستان ازبهره برداری ساختمان مرکز مشاوره دینی استان به مناسبت ایام دهه فجرخبرداد

کدخبر:۴۷۷۹۴

البرز گلستان /حجت الاسلام ملکی رئیس کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه فجر استان گلستان اظهار کرد:ساختمان مرکز مشاوره دینی استان گلستان به مناسبت ایام دهه فجر به صورت وبینار به بهره برداری رسید.

رئیس کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر گلستان به طرح مدارس امین اشاره کرد و گفت: براساس تفاهمنامه بین ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در تعدادی از مدارس روحانی اعزام می کنیم و روحانی اعزامی مشغول فعالیت های فرهنگی می شوند.

رئیس کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر گلستان ادامه داد: در سطح استان ۲۱ مدرسه علمیه برادران و ۱۵ مدرسه علمیه خواهران فعالیت می کند و یکی از استان های محدود در کشور هستیم که درس خارج را برگزار می کنیم و پایان هر سال مصاحبه ها از قم گرفته می شود و در روزهای گذشته اختیار برگزاری مصاحبه را به استان گلستان واسپاری کردند.

حجت الاسلام ملکی گفت: برنامه ریزی های لازم برای ایام الله دهه فجر صورت گرفته که براساس آن بتوانند نسبت به فضاسازی مدارس علمیه اقدام کنند.

 وی بیان کرد: یک هزار و ۳۷۴ طلبه در سطح استان در حوزه های عملیه تحصیل می کنند.

رئیس کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر گلستان یادآور شد: انقلاب اسلامی انقلاب منحصر به فرد بود و بیش از ۹۰ درصد از مردم پای حرکت انقلابی امام (رحمه الله علیه) ایستادند و اختیار آن را داشتند که سرنوشت خود را انتخاب کنند.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: در دهه فجر مقرر شد که با توجه به پروتکل های بهداشتی جشن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در یکی از حوزه های علمیه استان گلستان برگزار کنیم.

وی گفت: مبلغان طرح هجرت در روستاها حضور دارند و برنامه های متنوعی در ایام الله دهه فجر از سوی این روحانیون در ۹۰ روستای استان گلستان در نظر گرفته شده است./انتهای خبر

خبر امیرعلی افتخاری

0 [1]
0 [1]