رییس کارگروه قرآن، انجمن ها، هیئات مذهبی و کانون های اسلامی ستاد دهه فجر گلستان ازحضور ۳۰۰نفر روحانی درروستاها جهت جرای برنامه های فرهنگی دهه فجرخبرداد

کدخبر:۴۷۷۵۸

البرز گلستان/ولی نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در نشست رسانه ای کارگروه های ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: دهه فجر سرآغازی برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) و بیداری مستضعفین عالم و احقاق حقوق مستضعفین عالم از طریق مجامع عمومی است.

رییس کارگروه قرآن، انجمن ها، هیئات مذهبی و کانون های اسلامی ستاد دهه فجر گلستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در مرز جمهوری اسلامی قرار داشته و چشم داشتی به مرز جغرافیایی کشورهای دیگر ندارد اما انقلاب اسلامی یک فکر، اندیشه و باور و اعتقاد است که مرز جغرافیایی ندارد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه بر اساس سیاست ها و برنامه های اعلام شده بخش فیزیکی را به حداقل رسانده ایم، اذعان کرد: انقلاب درون جامعه زنده و بالنده است و آنچه دشمن نشان می دهد موانعی است که از سوی دشمنان ایجاد شده است.

ولی نژاد ابراز کرد: در بخش هیئات مذهبی در سطح روستا و شهرها برنامه های دهه فجر پیش بینی شده که در مساجد نیز طرح ده شب ده مسجد درحال طراحی است و امسال نیز این تجربه خوب را تکرار می کنیم.

وی ادامه داد: در ۳۰۰ نقطه روستایی روحانیون مستقر داریم که همه این روحانیون برنامه های فرهنگی را برای مردم روستا با کمک شوراهای محلی پیش بینی کرده اند و با توجه به شرایط پیش رو می توانیم دهه فجر خوبی را برای مردم استان داشته باشیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات با اشاره به طرح ختم قرآن در سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: برای شهید سلیمانی ۳۶۵ دور ختم قرآن توسط مردم استان صورت پذیرفت که قصد داریم این طرح را در دهه فجر برای شهدا انقلاب اسلامی تکرار کنیم.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۶ ب.ظ

دیدگاه