برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از آغاز لیگ تندرستی ایرانیان در گلستان همزمان با سراسر کشور خبرداد

کدخبر:۴۷۷۴۰

البرز گلستان «قاسم برزمینی»مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ظهر امروز (یکشنبه ۵ بهمن) در نشست با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند سال ۹۸ درآمدهای  ورزش را تحت شعاع قرار داد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بابیان اینکه یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان کرونا به درآمدهای اماکن ورزشی استان خسارت وارد کرده است، ادامه داد: ۲۱۰ مکان دولتی ورزشی در سطح استان وجود دارد که براساس قانون به بخش خصوصی واگذار شده است.

برزمینی به بخشودگی اجاره اماکن ورزشی دولتی در ۶ ماهه نخست سال خبر داد و  بیان کرد: درآمد  حاصل  از اماکن ورزشی دولتی به حساب خزانه واریز می شد و برابر با همان مبلغ به حساب ورزش و جوانان استان واریز می شود و از ابتدای سال تاکنون از محل اجاره اماکن دولتی ۵۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: ۱۲۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان داریم که بخشی از آن را در هفته دولت به بهره برداری رسید که مهمترین آن هتل ورزش جوانان بود که ۲۵ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار صرف شد.

برزمینی متذکر شد: از اعتبارات استانی، ملی و شرکت توسعه ۱۳ پروژه نیمه تمام در ایام دهه فجر برای افتتاح آماده بهره برداری است که این پروژه با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.

وی بابیان اینکه ۳۴ میلیارد تومان اعتبار پروژه های قابل بهره برداری در ایام الله دهه فجر به شمار می رود، ابراز داشت: بهره برداری از سالن های ورزشی ورزشی صدرا بندرگز، اصفهانکلاته، سالیکنده کردکوی و چمن های مصنوعی اینچه برون و کرند، آق قلا بخشی از مهمترین پروژه هایی است که در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تاکید کرد: ۱۲ خانه ورزش روستایی نیز در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

آغاز به کار لیگ تندرستی در گلستان

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از آغاز لیگ تندرستی ایرانیان در گلستان از روز گذشته همزمان با سراسر کشور خبرداد و گفت: این لیگ با هدف آگاهی بخشی و پیشگیری از کم‌تحرکی و افزایش فعالیت جسمانی اقشار مختلف جامعه شروع شده و تا اواخر سال ۹۹ اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند با ورود به سایت www.irantandorosti.ir نسبت به شرکت در این لیگ اقدام کنند.

حبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱۳ ب.ظ

دیدگاه