نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان:۱۲ افتتاحیه در حوزه عشایری به مناسبت دهه فجر در نظر گرفته شده است

کدخبر:۴۷۷۳۰

البرز گلستان حجت الاسلام «علی اکبر سائری»نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان در نشست خبری فجربا اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد:۱۲ افتتاحیه در حوزه عشایری به مناسبت دهه فجر در نظر گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان به برخی از پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: خط انتقال آب، پروژه آبرسانی، گلخانه سبزی و صیفی جات، افتتاح آبندان و بهسازی شده از جمله این پروژه ها به شمار می رود.

حجت الاسلام سائری متذکر شد: برگزاری مسابقات قرآنی و برگزاری جشن از دیگر برنامه های ما به شمار می رود، جشن پیروزی انقلاب اسلامی در هر روستا برگزار می شود و در صورت اینکه شرایط اجازه دهد می توانیم مسابقات فرهنگی و هنری را نیز در روستاها برگزار کنیم.

وی به برگزاری برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در عشایر استان گلستان اشاره کرد و افزود: یش از ۷۰۰ برنامه در کارگروه تخصصی روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به  برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان ابراز داشت: مقام معظم رهبری دیده بانی بصیر و هوشمند و مدبر است و آینده کشور نیز به خوبی ترسیم می کند و منویات مقام معظم رهبری دست یافتنی است.

حجت الاسلام سائری بیان کرد: آن چیزی که می تواند به قوی شدن ایران اسلامی کمک کند نخستین گام اراده و عزم عمومی است و باید در جامعه این اراده پدید بیاید.

وی گفت: پیروی از منویات مقام معظم رهبری از دیگر عواملی است که به ایران قوی کمک می کند و حرکت در مسیر ولایت می تواند در این مسیر کمک کند.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان ابراز داشت: تقویت روحیه کار و تلاش از دیگر عواملی است که به ایران قوی کمک می کند و باید روحیه جهادی با کار انقلابی گره بخورد.

خبر مسلم افتحاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۹ ب.ظ

دیدگاه