مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها ی استانداری گلستان: اتوبوس های درون شهری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت رایگان خدمات ارائه می کند

کدخبر:۴۷۷۲۵

البرز گلستان طیبه خلیلی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها و اعضای شورای گلستان صبح امروز (یکشنبه ۵ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: ۵۰ اقدام شاخص را در دهه فجر در کل شهرداری های استان گلستان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها و اعضای شورای گلستان ادامه داد: نوسازی ۵۰ دستگاه تاکسی درون شهری، رژه تاکسی های نوسازی شده از فرودگاه به شهرداری گرگان، افتتاح سکوی بارگیری زباله در بندرگز، افتتاح ایستگاه شماره چهار آتش نشانی گنبدکاووس، افتتاح ساختمان شهرداری خان ببین، رونمایی از کتاب خاطرات ۱۱۴ رزمنده دفاع مقدس توسط شهرداری علی آباد کتول از جمله برنامه های شاخص شهرداری های استان گلستان به شمار می رود.

خلیلی یادآور شد: افتتاح پارک کودکان گلیداغ، افتتاح فاز یک جاده سلامت و ساختمان جدید شهرداری گالیکش، اتمام دیوار سنگی آق چای رامیان، افتتاح پل شهدای گمنام مینودشت و افتتاح المان شهدای گمنام و چمن مصنوعی اینچه برون از دیگر پروژه هایی است که می توانیم در این ایام به آن اشاره کنیم.

وی افزود: اتوبوس های درون شهری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت رایگان خدمات ارائه می کند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها و اعضای شورای گلستان متذکر شد: ساماندهی گلزار شهدا، برگزاری جلسات میز خدمت در این ایام به شهرداری های استان گلستان در این ایام تاکید شده است.

خلیلی متذکر شد: ایجاد یادبود و یادمان مناسب در ایام دهه فجر به شهرداری های سطح استان تاکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از تلویزیون های شهری، بیلبوردها در حوزه برنامه های دهه فجر و فضاسازی شهری از دیگر موضوعاتی است که در دهه فجر پیگیری می کنیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها و اعضای شورای گلستان یادآور شد: برپایی ایستگاه نشاط، مسابقات ورزشی و برگزاری مسابقات به صورت مجازی در این ایام برنامه ریزی شده است.

خلیلی تاکید کرد: ۲۵ نقطه در سطح استان گلستان به نام شهید سلیمانی نامگذاری شده است.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۹ ب.ظ

دیدگاه