مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه فجر استان:همایش «فجر فاطمی و شکوه مادری» و تجلیل از مادران دارای سه فرزنددردهه فجربرگزارمی شود

کدخبر:۴۷۷۱۲

البرز گلستان:  «الهه غیناقی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان صبح امروز (یکشنبه ۵ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه فجر استان گلستان اظهار کرد:دو هزار و ۳۳۶ مورد جشن  و برنامه در ایام الله دهه فجر از سوی کارگروه تخصصی زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان برنامه ریزی شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ادامه داد: ۳۷ مورد افتتاحیه در ایام دهه فجر در سطح استان گلستان از سوی کارگروه تخصصی زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان در نظر گرفته شده است.

غیناقی بیان کرد: ۲۶۵ مورد تجلیل از فرهیختگان، ۱۱۳ مورد نشست تخصصی، ۱۶۹ مورد کارگاه آموزشی و  برپایی ۸۳ مورد نمایشگاه در سطح استان در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است.

 وی افزود:به مناسبت ایام دهه فجر ۹۹  عنوان برنامه از سوی دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها به کارگروه تخصصی زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان ارسال شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ابراز داشت: تجلیل از بانوان فعال اتاق بازرگانی، اعزام کاروان سلامت بانوان و توزیع اقلام بهداشتی و دارویی در روستاهای محروم، همایش «فجر فاطمی و شکوه مادری» و تجلیل از مادران دارای سه فرزند از جمله برنامه هایی است که در ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است.

غیناقی با اشاره به دیدار با خانواده شهدا افزود: تجلیل از بانوان شرکت کننده در طرح شهید سلیمانی و تهیه کلیپ های آموزشی از دیگر برنامه هایی است که در این ایام در نظر گرفته شده است.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۷ ب.ظ

دیدگاه