- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

در راستای همکاری دوجانبه انجام شد:دیداردبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان بارئیس و قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان

کدخبر:۴۷۵۲۲

به گزارش خبرنگار البرز گلستان دیدار علی رسولی دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان باحجت السلام دکتر احمدی و تاری  رئیس و قائم مقام شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی گلستان به مناسبت جهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی پیرامون همکاری در زمینه های مختلف جهادی و فرهنگی و ارزشی در محل شورای هماهنگبی تیلیغات اسلامی گلستان  برگزار گردید.

احمدی در این نشست گفت: در مسیر انقلاب فرصت ها باید بررسی شود و آن چه در تاروپود نهضت امام بود فقر زدائی در جامعه می باشد.

وی  ضمن تقدیر از رسولی دبیر قرارگاه خدمات رسانی گفت: ییک جوانی متدین با پشتوانه واراده در استان بخشی از مشکلات را با بضاعت اندک خدمات رسانی می کند.

رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی گلستان در ادامه متذکر شد: برای حفظ انقلاب اسلامی باید به نیروهای انقلاب اسلامی بها داد.

وی ضمن تقدیر از این ستاد اظهار کرد: یک ستاد فقر زدائی و رسیدگی به ضعفا  یکی از صفات مهم نظام جمهوری اسلامی می باشد.

سپس  رسولی دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان ضمن تقدیر از خدمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان بعنوان تراز انقلاب اسلامی همکاری با این شورا را از افتخارات نامید

رسولی  همچنین با ارائه گزارشی از برنامه های اجرایی ساد عنوان کرد:در سه کارگاه شهرستانهای گرگان و علی آباد و کردکوی بیش از ۲۵۰هزار ماسک در سطح ۱۴ شهرستان استان گفت:بعد از عید بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰هزار تومان و توزیع ۲۰هزارژل دست و ماسک بین نیازمندان استان توزیع شده است

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره)استان گلستان همچنین از توزیع ۱۳۰هزار قطعه مرغ و ۵۰هزاربسته بهداشتی و ۱۵ هزار بسته لوازم تحریر در طول این ایام در سطح استان خبر داده است.

وی با بیان اینکه کلیه نیروهای قرارگاه از نیروهای جوان بین ۱۷سال تا۳۰می باشد از استفاده از ظرفیت جوانگرایی در این قرار گاه خبر داده است.

علی رسولی در باره چگونگی انتخاب افراد در سطح استان جهت انجام این عمل خدماتی جهادی گفت : در راس هرم هر شهرستان ائمه جمه و فرمانداران و دادستانهای شهرستان ها می باشد و دفاتر امامان جمعه به عنوان دفاتر پاسخگویی قرار گاه در شهرستانها تعیین شده است.

وی افزود: در ابتدا ۳۸۰۰تیم مردمی در سامانه اعلام آمادگی و همکاری کردند که از میان آنان ۱۸۰گروه انتخاب شدند و در اولویت بندی اول ۱۱۹ گروه درسطح استان به عنوان همیار قرار گاه انتخاب شدند.

رسولی در ادامه متذکر شد : در سال۱۴۰۰پالایش سوم نیروها صورت می گیر و گروههای جدید به این جمع اضافه می شود که از جمله آن گروه رسانه به این گروهها جهت پوشش خبر و همکاری افزوده می شود.

خبر امیر علی افتخاری

0 [1]
0 [1]