حجت السلام دکتر احمدی رئیس ستاد چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی استان گلستان :امروز افتخار ما این است که با شعار اسلامیت باید جمهوریت را اداره کرد

کدخبر:۴۷۵۱۴

حجت السلام دکتر احمدی رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی گلستان:به مناسبت چهل دومین سالگرد انقلاب اسلامی ۴۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد

به گزارش البرز گلستان نشست کمیته های اجرایی ستاد دهه فجر استان گلستان در شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی گلستان باحضور مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار کردید.

حجت السلام دکتر احمدی رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی گلستان در این نشست اظهار کرد: به اطف خدا امسال نیر برنامه های دهه فجر در حال یک اتاق میمون و مبار ک می باشد

احمدی افزود: انقلاب اسلامی برهمه ما حق مسلم دارد وآنان که زحمت زیاد کشیدن در ارائه برنامه های اجرایی آن تکلیف بیشتر برگردان آنان می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی گلستان در ادامه متذکر شد:امروز افتخار ما این است که با شعار اسلامیت باید جمهوریت را اداره کرد.

احمدی افزود:باید در دهه فجر ، رویشی از جنس آیندگان برای انقلاب باید اتفاق بیفتد که نقش آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی بسیار مهم است

وی همچنین با بیان اینکه در انقلاب ریزش و رویشی می باشد افزودک الحمد الله در این انقلاب به لطف روحانیت و نیروهای زحمتکش نظام رویش در این نظام زیاد تر می باشد و این تراز یک انقلاب مردمی می باشد.

احمدی سپس بیان کرد: مانیفست  انقلاب ظلم ستیزی و فقر زدایی می باشد و در برگزاری جشن انقلاب هر کسی با عضق به امام و زهرا و علی و شهدا می تواند ورود پیدا کند.

وی از مدیران دستگاهها خواست هر دستگاه یک برنامه داخلی و درون سازمانی به مناسبت دهه فجرداشته باشد

حجت السلام دکتر رئیس ستاد چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی استان گلستان همچنین بیان کر:به مناسبت چهل دومین سالگرد انقلاب اسلامی ۴۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۶ ب.ظ

دیدگاه