- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس رحمتی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان: هر فرد گلستانی موظف است مصارف آب خود را بگونه ای هوشمندانه مدیریت کند

به گزارش گروه اقتصاد پایگاه خبری البرز گلستان  مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان  از مشترکین خواست تا نسبت به کاهش مصارف غیر ضروری اقدام نمایند.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود با توجه به گرمای بی سابقه در چند روز گذشته ، افزایش دما و افزایش بی رویه مصرف آب شرب از سوی شهروندان استدعا داریم مشترکین با نهایت صرفه جویی در مصرف آب و حذف مصارف غیرضرور همکاران این شرکت را در جهت تامین و توزیع مناسب آب شرب و بهره مندی همه شهروندان یاری نمایند.

وی از نحوه مصارف برخی از مشترکین که آب شرب تصفیه شده را جهت شستشوی خودرو ، حیاط منزل ویا شستشوی معابر بکار میگیرند بشدت انتقاد نمود و اعلام داشت طبق استاندارد جهانی الگوی مصرف برای هر نفر ۱۵۰ لیتر در شبانه روز است و لیکن مصرف بی رویه و نامطلوب برخی مشترکین سبب گردیده تا میانگین مصرف هر گلستانی در محدوده ۲۲۰ تا ۲۳۰ لیتر در شبانه روز قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان یادآور شد برنامه های آموزشی متعدد و متنوع در راستای نحوه صحیح مصارف آب در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفته است و هم اکنون از طریق رسانه های ارتباط جمعی آموزش همگانی در حال پخش می باشد.

مهندس محمد هادی رحمتی با اشاره به بخش مصرف اعلام نمود مشترکین و مصرف کنندگان عزیز نیز رسالت مهمی را بر عهده دارند و هر فرد گلستانی موظف است تا مصارف خود را بگونه ای هوشمندانه مدیریت کرده تا انشاءالله ایام تابستان ۹۴ را بدون هیچگونه مشکلی پشت سر بگذاریم.

0 [1]
-1 [1]