ظریفه بانوی توانمندگلستانی حامی دستهای بی پناه رهاشده : زندگی بدون این بچه هابرای من معنایی ندارد

کدخبر۴۷۳۸۹
البرز گلستان ظریفه شریفی مدیرعامل موسسه خیریه آوای مهر(مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست)  بزرگترین انگیزه خود را در این کار عشق عنوان کرد و افزود: زندگی بدون این بچه ها برای من معنایی ندارد.

وی دارای تحصیلات کارشناسی روانشناسی بالینی و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است و کار خود را در ابتدا در مرکز مشاوره بهزیستی آغاز کرد و به دلیل عشق به این کودکان و احساس مسئولیتش از ۱۶ سال پیش تا کنون مدیریت موسسه خیریه آوای مهر را برعهده دارد.

این بانوی توانمند استان، همزمان ۳ مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست را مدیریت و برای ۲۵ نفر هم به طور مستقیم اشتغالزایی کرده است.

دو مرکز و خانه آماده سازی کودکان ترخیصی تحت پوشش بهزیستی در گرگان و مرکز نگهداری از کودکان خردسال در کردکوی که در مجموع ۵۰ کودک بی سرپرست را در کانون گرم خود جای داده است.

ظریفه شریفی که از خیرین استان نیز به شمار می رود، به کمک همسرش دکتر صمدی زمینی به متراژ ۵۰۰ متر در شهر گرگان، خریداری و به موسسه اهدا کرده است.

اکنون درحالی که ۳ سال از فوت همسرش می گذرد، همچنان با قوت و عشق به خدمت به این کودکان می پردازد.

الهه غیناقی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با همراهی حسن ارجونی، رئیس اداره امور حراست استانداری ضمن حضور در موسسه آوای مهر و دلجویی از کودکان این مرکز از مدیریت آن تجلیل و قدردانی کرد.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۱ ب.ظ

دیدگاه