- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

معاون مشارکتهای مردمی خیرین سلامت کشور در گلستان: امیدوارم خیرین سلامت علاوه بر بحث سخت افزاری منبعد به بحث نرم افزاری و امر پژوهش نیز توجه ویژه ای داشته باشند

به گزارش گروه خیرین سلامت و بهداشت پایگاه خبری البرز گلستان معاون مشارکتها و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور به اتفاق جبلی مسئول روابط عمومی مجمع دیداری دوروزه جهت دیدار با خیرین سلامت و مسئولین بهداشت و در مان و  بازدید ار پروژ های خیرین سلامت استان گلستان داشته اند .

دراین بازدیدار حاج آقا طبابائی معاون مشارکت های خیرین سلامت دیداری بادکتر ریاحی رئیس دانشگاه پزشکی استان حاج آقالیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت استان و مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرهای گنبد و کردکوی داشته اند وهمچنین دیداری با خیرین این دوشهر داشته و بازدیدهای از درمانگاهای گنبد و خانه بهداشت در حال تاسیس روستای کوهستانی رادگان در کردکوی داشته اند . در این سفر دو روزه بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان و موسوی مسئول روابط عمومی خیرین ایشان را همراهی می کردند .

به همین مناسبت خبرنگار ما مصاحبه ای اختصاصی با حاج آقا طباطبائی معاونت مشارکت های مردمی خیرین سلامت کشور داشته که متن این مصاحبه به شرح زیر می باشد.

ابتدا خبرنگار ما ضمن خیر مقدم به مسئولین خیرین سلامت کشور هدف از این مسافرت به استا ن گلستان و برنامه های مجمع خیرین چویا شدند و وی بیان داشت : مدتی بود که در پی فرصتی بودیم که به استان دوست داشتنی و با صفای گلستان سفری داشته باشیم و همچنین دیداری با خیرین استان و ریاست د انشگاه علوم پزشکی و مسئولین ذیربط داشته باشیم .

وی سپس ادامه داد: به حمدالله این سفردر سه ماهه اول سال جدید صورت گرفت و موفق شدیم ملاقاتهای خوبی را داشته باشیم .

معاون رسانه مجمع خیرین سپس در باره دیدارهای خود در شهرستان گنبد افزود: در گنبد دیدار با دکتر عباسی نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی داشتیم و همچنین جلسه خوبی برای رایزنی با خیرین سلامت شهرستان و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان داشته ایم.

معاون مشارکتهای مجمع خیرین سلامت کشور از دستاوردهای سفر به شهرستان گنبد اظهار نمود: مقرر شده برای مرکز در مان بیماران سرطانی مبلغ دو میلیارد تومان خیرین کمکی داشته باشند و  مقرشد رایزنی با خیرین سلامت در شهرستان گنبد ادامه پیدا کند .

وی در باره ملاقات خود با رئیس دانشگاه علوم پزشگی گلستان اظهار نمود:  ملاقاتی با دکترریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشگی استان داشته ایم و موضوع خیرین استان مورد بحث واقع شد و انشالله قرار شد رابطه تنگاتنگی بین خیرین دانشگاه  داشته  وانشالله با درایت و هدایت ایشان پیگیری شود و مطالبی خوبی دراین جلسه صحبت شده است .

معاون رسانه مجمع خیرین سلامت همچنین از دیدارهای خود در شهرستان کودکوبی بیان نمود: ملاقات خوبی با بامدیر شبکه شهرستان کردکوی در رابطه با خیرین و مشکلات پزشکی داشته ایم.

وی همچنین  از بازدید خود از خانه بهداشت روستای کوهستان رادکان اظهار نمود:بازدیدی از خانه بهداشت کوهستانی رادکان داشتیم و در آنجا شاهد سخت کوشی اعضای مهندسی و پیمانکار محترم  بودیم و این قابل تقدیر است برای جایکه جاده صعب العبور داشته و مصالح را ازدورترین مکان به محل پرژه حمل می کردند  و واقعا قابل تقدیر می باشد از دوستان فنی مهندس مشکاتی و پیمانکار محترم مهندس علیزاده  که در آنجا این پروژه را پیگیری نمودند .

طباطبائی معاونت امورمشارکتهای خیرین سلامت کشور در باره استفاده از پتانسیل خیرین در استان و خارج استان جهت  استفاده در امر ساخت و سا زخیری بیان نمود: با پتانسیل بالقوه که در استان وجود دارد بویژه ارباب رسانه ها بنده این تقاضا را دارم اگردر امر خیرین سلامت نقصی مشاهده شد جدی بگیرندو بتوانند علاوه بر خیرین که در استان حضور دارند از خیرین خارج از کشور نیز استفاده گردد و این امردر گنبد نیز مورد تاکید واقع شده و اینکه بتوان از فرصتی که در استان و توده مردم وجود دارد علاوه بر مشارکتهای اجتماعی که وجود دارد و این پولها جمع شود در امر خیر  موضوع بهداشت و درمان مردم موثر باشد.

IMG_2528 [1]IMG_2559 [2]

وی درادامه از بحث نرم افزاری و پژوهش در امور خیرین سلامت اظهار نمود: انشاالله امیدوارم خیرین سلامت علاوه بر بحث سخت افزاری منبعد به بحث نرم افزاری نیز توجه ویژه ای داشته باشند و انشالله به مباحث پژوهشی که پیشگیرانه است عنایت ویژه ای داشته باشند.

معاون مشارکتهای مردمی مجمع خیرین سلامت در پاسخ به این سوال که بحث حضور جوانان در امر خیرین سلامت را چگونه می بینید بیان داشت : با عنایت به اینکه این روز ها روز جوان وولادت حضرت علی اکبر می باشد سعی براین داریم که با مذاکراتی که با آموزش و پرورش صورت گرفته و امیدواریم که حرفهای ما نیز به گوش وزیرمحترم برسد نیروهای میانی با ما همکاری کنند تا بتوانیم روحیه اجتماعی را در بین جوانان تقویت بکنیم

وی سپس در استای مذاکرات با مسئولین دانشگاه آزاد جهت حضور دانشجویان در امر خیرین سلامت بیان داشت : در این راستا بامسئولین دانشگاه آزاد بویژه دانشگاه آزاد غرب تهران مذاکراتی  صورت گرفته و ما در پی این هستیم که موضوع جوانان به جد در دستور کار قرار بدهیم که علاوه بر جلب مشارکتهای اجتماعی ما آنان را  به حفظ روحیه اجتماعی هدایت کنیم هر چند که جوانان ما بسیار متدین خوبند جوانانی هستند که ثابت کردند در عرصه های مختلف می توانند موفق باشند .

در انتها علی بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان گلستان ضمن مثبت ازیابی کردن این سفر دوروزه مسئولین خیرین سلامت کشور بیان داشت : خوشبختانه بحث خیرین سلامت در سطح استان گلستان بحث جدی و بروز می باشد و باعث شکوفائی این امر شده و خیرین امر سلامت در این راستا کمک های شایانی نمودند و انشالله با همکاری که دانشگاه علوم پزشکی گلستان دارد بتوانیم طرحهای خیرین را هر چه زودتر به اتمام برسانیم.

IMG_2686 [3]IMG_2694 [4]

 

0 [5]
-1 [5]