نظری معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان: تجاری سازی وتوسعه منابع یکی از اصول مهم در آموزش و پرورش می باشد

کدخبر۴۷۲۷۱

البرز گلسان باحضور قدرت اله نظری معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و مریم ابراهیمی ذیحساب اداره کل آموزش و پرورش گلستان، مهدی خسروی مدیر آموزش و پرورش گالیکش جلسه شورای مالی در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

قدرت اله نظری معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش گلستان گفت: بحث بهینه سازی و توسعه منابع یکی از اصول مهم در آموزش و پرورش می باشد که باید در اولویت کاری همه شهرستان ها به ویژه شهرستان گالیکش که در ورودی استان گلستان قرار دارد، قرار بگیرد.

وی افزود: اگر در حال حاضر مدرسه یا ملکی در شهرستان وجود دارد که بشود با کمترین هزینه کار تجاری سازی یا بهینه سازی و یا تبدیل به اقامتگاه فرهنگیان جهت شروع درآمدزایی انجام داد، در اولویت کاری قرار گیرد.

مریم ابراهیمی ذیحساب اداره کل آموزش و پرورش گلستان نیز ضمن تشکر از مدیر و مجموعه حوزه اداری مالی شهرستان گفت: همدلی و همراهی مجموعه و استفاده از همه ظرفیت ها و قابلیت ها می تواند به توسعه شهرستان و بهره وری هرچه بیشتر از منابع بیانجامد تا حاصل آن برای دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان باشد.

مهدی خسروی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن خیرمقدم به معاون و ذیحساب اداره کل، آماری از حوزه اداری مالی مدیریت ارائه کرد و گفت: شهرستان گالیکش دارای ظرفیت های خیلی خوبی جهت بهینه سازی و تولید منابع از پتانسیل های موجود در شهرستان می باشد.

وی همچنین ضمن تشکر از معاونت پشتیبانی و ذیحساب اداره کل، خواستار همکاری بیش از پیش در خصوص طرح های پیشنهادی در شهر صادق آباد و روستای ینقاق و سایر فضاها شد.

درحاشیه حضور مسئولین استانی در این شهرستان از پروژه در حال مقاوم سازی طالقانی گالیکش و فضای مدرسه قدیم روستای آق قمیش نیز بازدید به عمل آمد./منبع روابط عمومی

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۰ ق.ظ

دیدگاه