حجه الاسلام دکتراحمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:انسجام ملی و امید آفرینی محور فعالیت های دهه فجر باشد

کدخبر۴۷۱۲۵

حجه الاسلام والمسلمین دکتر احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان؛امید آفرینی محور فعالیت های دهه فجر باشد

به گزارش الرز گلستان حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه محوریت برنامه ها علاوه بر انسجام ملی ایجاد امید در لایه های مختلف اجتماعی است، گفت: مردم در مضایقه معیشتی هستند پیش داوری هایی برای آنچه در ذهن می کنند و دشمن هم از بیرون ایجاد یاس می کند.

حجت الاسلام دکتر احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد عالی دهه فجر گلستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هرگاه هزینه ای به کشور وارد می شود انسجام ملی پدید می آید به همین جهت اگر دهه فجر فاخری داشته باشیم در انتخابات سال آینده می تواند شور آفرین باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اغو برنامه ها و اجتماعات بزرگ بر اثر بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: بسترها و رویکردهای درونی می تواند ما را منسجم کند انقلاب برای همه اقشار و گروه ها است و متعلق به نسل یا گروه خاصی نیست.

وی افزود: دهه فجر با همه کم و زیاد انجام می شود اما باید در دهه فجر رویش اتفاق رخ دهد، رویشی از جنس آیندگان برای انقلاب باید اتفاق بیفتد که نقش آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی بسیار مهم است.

حجت الاسلام احمدی با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه ها در دهه فجر ابراز کرد: دانشگاه ها نقطه هدف هستند چرا که مجموعه ای که خود را برای گرفتن پرچم ها آماده می کند نسل جوان در دانشگاه ها و حوزه های علمیه هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه محوریت برنامه ها علاوه بر انسجام ملی ایجاد امید در لایه های مختلف اجتماعی است، یاداورشد: مردم در مضایقه معیشتی هستند پیش داوری هایی برای آنچه در ذهن می کنند و دشمن هم از بیرون ایجاد یاس می کند.

وی ادامه داد: بسترهای یاس آفرین عامل تردید و تزلزل در عقیده می شود اینکه جامعه به سمتی برود مسوولان آن دزد هستند اگر به این اندیشه سوق داده شود نتیجه آن انکار جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام احمدی گفت: باید یکی از محورهای دهه فجر ایجاد امید و امید آفرینی باشد، اگر با هم اختلاف نظر سیاسی داریم نظام را زیر سوال نبریم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۹ ب.ظ

دیدگاه