قنبرپور: برای سربلندی ایران تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت

به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛ مصطفی قنبرپور، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: امروز آخرین روزی است که بازیکنان تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی برگزار می کنند و سپس فردا تهران را به مقصد تایلند، محل برگزاری رقابتهای قهرمانی فوتبال آسیا در رده سنی زیر ۱۶ سال ترک خواهد کرد.
وی گفت: خوشبختانه تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشته و امیدوار هستیم تا در برابر حریفان خود بهترین عملکرد را به ثبت برسانیم. وضعیت ملی پوشان مطلوب بوده و عصر امروز نیز آخرین تمرین خود را در تهران برگزار می کنیم تا با آمادگی بیشتری به رقابتهای آسیایی اعزام شوند.
وی در ادامه افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا سربلند باشیم. در مدت زمان تمرین که بازیکنان طی اردو های مختلف پشت سر گذاشته اند، روند خوبی داشته و تمام تمرکزشان بر این است که با اجرای بهترین بازی و رفتار جوانمردانه به رقابت با تیم های دیگر بپردازند.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان معتقد است اگر چند روز زودتر به کشورتایلند سفر کنند تا تیم بتواند با شرایط آب و هوایی این کشور وفق پیدا کند، به نفع ملی پوشان خواهد بود و در ادامه گفت: اتفاقاتی که در ژاپن برای تیم افتاد باعث شد تا تجربه خوبی کسب کنیم. برای همین پیشنهاد کردم زودتر به تایلند برویم تا اگر اتفاقات پیش بینی نشده ای هم رخ داد بتوانیم تمهیدات لازم را انجام دهیم.
وی گفت: دو بازیکن مصدوم داشتیم که در این اردو زیر نظر کادر پزشکی مداوا شده و اکنون مشکل دیگری وجود ندارد.
سرمربی تیم‌ملی نوجوانان در مورد اینکه آیا از شرایط این تیم رضایت دارد یا خیر؟عنوان کرد: طی چند سالی که در تیم‌های پایه کار می‌کنم چه موقعی که سرمربی نونهالان بودم و چه حالا که هدایت نوجوانان را برعهده دارم دنبال بالا بردن سطح فنی بازیکنان هستم و هدفم این است که بازیکنان را از لحاظ انضباط تیمی به شرایط خوبی برسانم البته بازیکنان از وضعیت تیم‌ملی به خوبی باخبرند و می‌دانند حاصل تلاش آنها، در ۲ ماه پیش رو نتیجه خواهد داد پس نباید کوچکترین اشتباهی را انجام دهیم تا بتوانیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا نتیجه خوبی کسب کنیم.
وی در پایان گفت: از حضور بازیکنان مستعد و خوب در تیم‌ملی نوجوانان بسیار خوشحالم. مطمئن باشید در آینده از این نفرات بیشتر می‌شنوید و بسیاری از بازیکنان این تیم در تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ حضور خواهند داشت. همچنین جا دارد از مسئولان فدراسیون فوتبال هم تشکر کنم چرا که آنها در این مدت برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۲ ب.ظ

دیدگاه