رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در نشست بصیرت، اقتدارملی وسیلی به شیطان:امروز نظام اسلامی دراکثر ابعادتوانسته به شیطان بزرگ سیلی بزند

کدخبر۴۷۰۰۷

البرز گلستان حجت الاسلام علی طاهری در نشست بصیرت، اقتدار ملی و سیلی به شیطان اظهار کرد: بصیرت مصادیق متفاوتی دارد و در جنگ صفین اگر مردم بصیرت داشتند و جلوی قرآن ناطق نمی‌ ایستادند، ممکن بود سیر تاریخ تغییر کند.

وی افزود: طبق گفته رهبری اصولی برای نظام وجود دارد که اگر کسی با هر حزبی آن را قبول داشته باشد، انقلابی است زیرا بر مبنای این اصول (اسلام، قانون اساسی، امام و جایگاه ولایت فقیه) می توان راه درست را تشخیص دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار کرد: ثبات فرهنگی، ثبات اقتصادی و ثبات دفاعی از مولفه‌های ثبات در قدرت است و ما بعد از دفاع مقدس در زمینه فرهنگی دچار چالش شدیم.

وی بیان کرد: دشمن از نظر فرهنگی علیه جبهه حق فعال بوده و بعد از اینکه دیدند بعد از هشت سال حریف نظام ایران نشدند، سراغ هجمه فرهنگی رفتند.

طاهری گفت: ترور شخصیت های برجسته علمی را در کشور شاهد هستیم اما یک اقتصاددان تاکنون ترور نشده و این نشان می‌دهد که اقتصاد ما با دل دشمنان ما است.

وی در زمینه قدرت دفاعی تصریح کرد: براساس ساختار نظام جمهوری، جایگاه دفاعی کشور در اختیار دولت ها قرار نگرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تصریح کرد: هم اکنون از نظر موشکی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و حتی کشورهای منطقه از داشتن توان دفاعی ما احساس امنیت می‌کنند و سردار سلیمانی در این زمینه نقش پررنگی داشت.

طاهری اضافه کرد: آمریکا شیطان بزرگ بوده و این ادبیات باید در جامعه ترویج شود زیرا برگرفته از قرآن است.

وی با بیان این که ترویج فرهنگ آمریکای خوب و آمریکای بد اشتباه است، ادامه داد: بزرگترین مصداق مرگ بر آمریکا خدمت به مردم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان بیان کرد: انقلاب اسلامی هیمنه دشمن و قدرت پوشالی آمریکا را در هم فروریخت و امروز نظام اسلامی در اکثر ابعاد توانسته به شیطان بزرگ سیلی بزند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱:۰۸ ب.ظ

دیدگاه