- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دردیدارمعاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان بامدیرکل ورزش و جوانان استان تاکیدشد:ورزش ارتباط بسیارنزدیکی بامقوله نظم اجتماعی وامنیت دارد

کدخبر۴۶۸۸۶
البرز گلستان به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علیرضا نصیری رضی”، در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان با وی، گفت: ورزش در بین همه قشر ها و گروه های اجتماعی، طرفداران فراوانی دارد و از شاخصه های بارز نشاط و پیشرفت اجتماعی به شمار می رود.
این مقام انتظامی، با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه “عقل سالم در بدن سالم است”، افزود: تقویت فرهنگ ورزش، نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته و عاملی سازنده برای سلامت جسم و روح انسان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان، گفت: نیروی انتظامی به واسطه نوع ماموریت های محوله، اهمیت فراوانی برای حوزه ورزش قائل بوده بطوری که آمادگی جسمانی و سلامتی کارکنان این نیرو همواره از اولویت های سازمان است.

سرهنگ نصیری رضی، در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان وظیفه سنگین و حساسی را بر عهده داشته و اگر نقش خود به عنوان متولی حوزه جوانان را بدرستی ایفا کند، بسیاری از آسیب های اجتماعی برطرف خواهند شد.

وی افزود: اگر جوانان به سمت ورزش و فعالیت های مفید سوق داده شوند و اوقات فراغتشان با برنامه های سازنده و هدفمند پر شود، قطعا نا هنجاری ها و رفتارهای پرخطر در جامعه کاهش می باید.

این مقام انتظامی گفت: یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار بر احساس امنیت، شادی و نشاط به عنوان پدیده های روانشناختی و اجتماعی هستند و ورزش نیز به عنوان فعالیتی شادی آور و نشاط انگیز ارتباط بسیار نزدیکی با مقوله نظم اجتماعی و امنیت دارند.

سرهنگ نصیری رضی با تاکید بر اهمیت مقوله امنیت، بیان داشت: امروز همگان به خوبی دریافته اند بدون همکاری اجزای مختلف جامعه، امنیت به خطر خواهد افتاد لذا برای موفقیت در این بخش باید مردم و سازمان های ذیربط نسبت به هنجارهای موجود احساس مسئولیت داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به مطالبه گری پلیس از دستگاه های مختلف در راستای تقویت نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: از اداره کل ورزش و جوانان انتظار داریم با توجه به تعاملاتی که با سازمان های مختلف و آحاد شهروندان دارد، از این ظرفیت برای ارتقاء سطح آگاهی افراد استفاده کند.
در ادامه این دیدار، مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان، گفت: نیروی انتظامی شبانه روز و در شرایطی سخت برای تامین نظم و امنیت مردم تلاش می کند که قابل تقدیر و ستایش است.

“قاسم برزمینی” ضمن تقدیر از نگاه ویژه پلیس استان به مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی سازمانی جامعه محور بوده و برنامه های هدفمندی برای پیشگیری اجتماعی انجام داده است.

وی با بیان اینکه بدون امنیت نمی توان در سایر زمینه ها از جمله ورزش موفقیت کسب نمود، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی تقویت تعاملات با نیروی انتظامی را دارد.

0 [1]
0 [1]